• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • lbmarbrg

Nu finns min brudklänning inlagd i galleriet. Milly Bridal gör en kopia av denna Pronovias Diamante för 1700 kr. Ivory och utan släp har jag beställt.

• Bling75

Superfin! Härligt att det finns fler som väljer axelband

lbmarbrg skrev 2008-03-13 14:04:04 följande:
    Nu finns min brudklänning inlagd i galleriet. Milly Bridal gör en kopia av denna Pronovias Diamante för 1700 kr. Ivory och utan släp har jag beställt.
  • Nienna
    Jättefin klänning! Åh, vad roligt det ska bli att få se allas klänningar sedan! Jag är såå glad att jag inte ångrat mig och börja tveka om min trots att ni andra visar upp så många, fina klänningar! Det känns verkligen som att jag valt rätt, hoppas det känns så när den kommer också...

I morgon ska den skickas!!!
  • Nienna
    Bling75 skrev 2008-03-13 14:11:22 följande:
    Superfin! Härligt att det finns fler som väljer axelband
    Vilken fin klänning och vilka söta skor du har i ditt galleri!
  • lbmarbrg

Håller med Nienna.. Vart har du köpt dina fina brudskor? Dyra?

• lbmarbrg

Håller med Nienna... Vart har du köpt dina brudskor Bling75? Dyra?

• Vinterbruden 08

Den klänningen är helt underbar.. Har du prövat den? Gör den så man ser större ut eller är det helt tvätom?? Superläcker!

• Pyron

Vad spännande då vill vi se bild sen när den har kommit fram, Nienna.
    Hur lång tid tog det för dom att sy?

• Nienna
    Pyron skrev 2008-03-13 14:48:17 följande:
    Vad spännande då vill vi se bild sen när den har kommit fram, Nienna.Hur lång tid tog det för dom att sy?
    Bilder finns redan i min blogg: brollopsplanering.blogspot.com Den var egentligen färdig i tisdags, men de hade gjort den med släp och jag ska ha utan. De sa att de skulle ta bort det och skicka den på fredag.

Vet inte hur lång tid det tog eftersom jag beställde den innan det kinesiska nyåret (19 jan), men 1,5 månad får man nog räkna med iaf.
  • lbmarbrg

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-13 14:47:49 följande:

Den klänningen är helt underbar.. Har du prövat den? Gör den så man ser större ut eller är det helt tvätom?? Superläcker!
    Nej jag har inte provat den, vilket gör det hela mer spännande ;) Är mycket nervös över detta, men så fort jag fick syn på bilden, så var det den jag skulle ha... Bara billigare... Blir en stor överraskning, när paketet kommer... Men för det priset är det värt att dra en rövare...
Svar på tråden Ny kina tråd!!