Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Lindahallman, har du en väldigt liten byst så är det nog inte orimligt, men annars så låter det lite fel. Är du säker på att du håller måttbandet helt rakt runt kroppen när du tar byst måttet? För om du har måttbandet lägre eller högre där bak än där fram så kan det bli fel. Du bör även mäta med den BH du hade tänkt ha på dig om du inte redan gör det.
På mig så skiljer det bara 2 cm under bysten och över bysten. Sedan har jag 12 cm mer mitt på bysten. Men jag har rätt stora bröst.
Men om du har mätt rätt så stämmer det säkert - alla ser vi lite olika ut!
Hej!
Hoppar in här en snabbis!
Ville bara dela med mig lite...
Beställde brudklänning från Millys den 29 januari - idag knackade det på dörren och där va den!!
Superfin kvalité och superfin klänning!!!!!
Den satt betydligt bättre än va jag vågat hoppats på då jag ju har mätt själv....
De hade dessutom satt värdet till $20 + att det stod "gift" så jag slapp tullen!
Bara massa +++++++++++++++++++ från mig!
Ni som varit i kontakt med Millys vem har ni pratat/mailat med där?
Japp! Jag har bestämt mig och Abigale har inte några problem att göra en sådan klänning. Nu väntar jag bara på att få svar på andra frågor. Som om de kan sy en sjal och en ringkudde som matchar klänningen och vad det skulle kosta.
Har fått tag i en jättebra sömerska (tror jag) också som kommer hit nästa tisdag för att se hurdan klänning jag skall beställa och kanske mäta mig också. Är så nöjd att saker och ting går framåt. Bokade frissa idag också, är helt lyrisk nu. Måste bara få tag i Abigale också som sagt.
Igår började de på mina klänningar!
Jag är alldeles till mig i trasorna!
Min börjades på i måndags, spännande att se vem som får först.
Mina klänningar började de också på i måndags!
Så spännande!
duschen gick lungt till
Såå spännande.