Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nu har de äntligen svarat!!! Abigaile alltså. Jag som väntat i över en vecka. Det har visst varit fel på deras mail på något sätt. Måste få det att fungera med MSN. Försökte ladda ner det nu precis, men jag vet inte vart det tog vägen. Usel på datorer, suck!!!
Tänkte också säga att min klänning som jag skall beställa ligger i mitt galleri om någon är sugen på att kika lite. Kommer snart ta bort den igen.
JAg tyckte också att första var finast. Men de är superfina båda två. Vad härligt att du fått hem dina!!!
Jenkan 1 skrev 2008-03-11 20:42:17 följande:
hur i allsin dar mäter jag brösten, det verkar som jag gör fel hela tiden, får olika mått. Kanacca har t.o.m mailat tillbaka och sagt att normalt så är brösten större på "fullest part" och mitt mått var större under brösten...hahaha Har jag hängpattar eller vad? hehe
Men jag tycker det här är så svårt, hur måttade ni?...om jag får fråga ;)
Alltså var börjar jag mäta med måttbandet och var slutar jag (lät som en dum fråga),..men ska jag hålla kvar den punkten och sen flytta bandet över, under och respektive mitt över?
...jaaa ni får garva läppen av er, ni har min tillåtelse ;)
majamyra, har du inte ett sånt skema, med tecknade gubbar som visar precis var det ska mätas och hållas?
Ska se om jag inte hittar en länk...
www.splendid-gowns.com/files/measuring-guide.jpg Denna är super tydlig... Härliga fotografier... A1 över byst a2: fullest part A3: under byst
Givetvis! Där var den ju. Tack så mycket för hjälpen!!
oj tack, nu förstår jag, bra ritning jag fick också inte alls likadan som den jag fick av kanacca. Bra tips att tänka på bh-storleken....