• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Eksjöbrud08

Hur lång tid bör det ta innan de svarar? Har haft jättebra kontakt med Abigail och de har oftast svarat på bara en dag eller två. Nu vill jag beställa, men hade ett par frågor till. Skickade först ett mail som jag inte fick svar på och sedan skickade jag samma mail igen den 5:e för att påminna om de frågor jag ville ha svar på. Men fortfarande inget svar!!! Nu kan det väl ändå inte vara någon högtid i kina, de har ju precis haft nyår! Blir tveksam till om jag skall beställa från Milly i alla fall. Samtidigt vet jag att Bridesilly blev jättenöjd med sin klänning från Abigail. Hur skall man bäst ligga på för att få svar? Funkar det att vara vänligt och upprepa sina mail eller skall man ilskna till. Någon som vet vad som fungerar bäst med tanke på den kinesiska kulturen ?

• Synthetic

Ang näbbar blir mina 3 resp 15 mån till bröllopet

• bridesilly

knäpp fråga kanske man kan man få något billigare om man beställer många grejer från 1koo?

• Vinterbruden 08

Ja absolut det är bara at pruta Bridesilly

• Bluebride

det är bara att fråga

bridesilly skrev 2008-03-10 22:35:56 följande:
    knäpp fråga kanske man kan man få något billigare om man beställer många grejer från 1koo?
  • Nienna

Buhuuuu! Fick bilder från 1koo på min färdiga klänning nu, men den har ett långt släp och jag hade beställt utan släp!!!

Tur i oturen att jag bad om att få bilder innan den skickades...

• Nienna

Ah, de ska ta bort släpet och sen skicka klänningen på fredag!

• Fiafis

Va bra! Tur att det ordnade sig!
    Va fasen heter släp på engelska?!?! Har noll koll!

Nienna skrev 2008-03-11 08:37:46 följande:
    Ah, de ska ta bort släpet och sen skicka klänningen på fredag!
  • Synthetic
    Fiafis skrev 2008-03-11 08:50:51 följande:
    Va bra! Tur att det ordnade sig! Va fasen heter släp på engelska?!?! Har noll koll!
    Train
  • Fiafis

Tack! hihi...

Synthetic skrev 2008-03-11 08:52:12 följande:
    Train
Svar på tråden Ny kina tråd!!