Eksjöbrud08 skrev 2008-03-10 21:49:18 följande:
Hur lång tid bör det ta innan de svarar? Har haft jättebra kontakt med Abigail och de har oftast svarat på bara en dag eller två. Nu vill jag beställa, men hade ett par frågor till. Skickade först ett mail som jag inte fick svar på och sedan skickade jag samma mail igen den 5:e för att påminna om de frågor jag ville ha svar på. Men fortfarande inget svar!!! Nu kan det väl ändå inte vara någon högtid i kina, de har ju precis haft nyår! Blir tveksam till om jag skall beställa från Milly i alla fall. Samtidigt vet jag att Bridesilly blev jättenöjd med sin klänning från Abigail. Hur skall man bäst ligga på för att få svar? Funkar det att vara vänligt och upprepa sina mail eller skall man ilskna till. Någon som vet vad som fungerar bäst med tanke på den kinesiska kulturen ?
Hej ville bara säga att jag har aldrig haft problem med att få svar från dem i tid. Har alltid fått svar inom 24 h. Fram tills den 6/3, skickade igen samma mail två gånger efter några dagar, fick ej svar. Så jag loggade in och snackade med de online. DÅ hon förklarade att hon hade svarat på min mail flera gånger, men svaret skickas bara tillbaka till henne igen. Så jag antar att det är fel på deras mail-konto, eller vad man kallar det. Jag får min klänning om ca 14 dagar. Är super glad att jag beställt av de, få se hur resultaten blir. De är verkligen jätte trevliga och öppna till alla förslag. jag som har varit så jobbigt och ändrat hit och dit, har de ändå så haft tålamod och alltid lika trevliga.