• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Vinterbruden 08

Jag fick linken innan jag vick invoicen men så skrev dom att jag skulle betala först och sen fylla i måtten..

Nienna skrev 2008-03-10 10:02:30 följande:
    Hur lång tid ska det ta att få det där mailet med länken? Där man fyller i sin beställning? Vill ju göra det nuuuu!!!
  • Nienna

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-10 12:54:48 följande:

Jag fick linken innan jag vick invoicen men så skrev dom att jag skulle betala först och sen fylla i måtten..
    Ja, jag gick in på chatten igen och frågade, fick svaret att mailet skulle komma inom en timme. Sen kom mailet med länken, men ingen invoice. Så hur ska man kunna betala och fylla i måtten? Vill ju göra det nuuuu!!! (upprepar mig själv )

När fick du räkningen då? Jag mailade och frågade om den, men nu är de ju kväll där...
  • Nienna

I mailet jag fick stod det så här: "the invoice was sent by our manager,email addres is xx@xx"

Hallå??? Vadå "was sent"? Jag har inte fått nån!

• Mamasnest

Ni som har döttrar som ska ha liknande klänningar som ni, hur gamla är era barn? JAg ville också ha det men mina tjejer är så små så jag tror att det blir svårt. Det blir nog fint på lite äldre tjejer.
    Mina tjejer kommer att vara 1, resp.2 år i sommar.

• Nienna

Min flicka kommer vara närmare 7 i sommar. Ja, det kan kanske bli lite svårt om de är så små, men helt omöjligt lär det väl inte vara. Har du fastnat för några speciellt klänningar?

• Vinterbruden 08

Invoicen brukar komma senare eftersom det managern som skickar den.. Så den kommer nog ska du se...

Min dotter är 2år (fyllde i feb) så hon kommer vara närmare 3 när vi gifter oss (20 dec)

• Nienna

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-10 13:47:45 följande:

Invoicen brukar komma senare eftersom det managern som skickar den.. Så den kommer nog ska du se...Min dotter är 2år (fyllde i feb) så hon kommer vara närmare 3 när vi gifter oss (20 dec)
    Ok, men man är ju såååå otålig, när man väl bestämt sig! Och då borde det ju inte stå "was sent" utan "will be sent" eller nåt sånt...
  • Mamasnest
    Nienna skrev 2008-03-10 13:44:26 följande:
    Min flicka kommer vara närmare 7 i sommar. Ja, det kan kanske bli lite svårt om de är så små, men helt omöjligt lär det väl inte vara. Har du fastnat för några speciellt klänningar?
    Jag har redan betalt för de klänningar som tjejerna ska ha så det är lite sent ändå.

När jag ska fylla i måtten på näbbklänningarna så vill de ha massor av mått trots att det stod någonstans att de bara behöver Chest, Waist och HtH. Jag kommer inte vidare utan att fylla i de andra måtten.
    Hur gjorde ni andra?
  • Nienna
    Mamasnest skrev 2008-03-10 13:58:31 följande:
    Jag har redan betalt för de klänningar som tjejerna ska ha så det är lite sent ändå. När jag ska fylla i måtten på näbbklänningarna så vill de ha massor av mått trots att det stod någonstans att de bara behöver Chest, Waist och HtH. Jag kommer inte vidare utan att fylla i de andra måtten. Hur gjorde ni andra?
    Ok. Har du också beställt från Millys? För i så fall är jag nyfiken på svaret eftersom jag också ska beställa så jag inte sitter här i morgon utan måtten som behövs...

Går det inte bara att skriva 0 eller -?
  • Mamasnest
    Nienna skrev 2008-03-10 14:03:48 följande:
    Ok. Har du också beställt från Millys? För i så fall är jag nyfiken på svaret eftersom jag också ska beställa så jag inte sitter här i morgon utan måtten som behövs... Går det inte bara att skriva 0 eller -?
    Det står liksom att jag måste ha vissa mått för att få fortsätta och jag vågar inte skriva 0, tänk om det blir helt galet. Jag får väl försöka ta måtten på slingriga barn (som dessutom har vattkoppor )
Svar på tråden Ny kina tråd!!