• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Vinterbruden 08

på deras mail som dom sänder ut när man gör en beställning så står det 50 dagar + 5 dagar i shippping..

synthetic - självklart så kommer det en full rapport med dataljerad beskrivning och bilder

• Synthetic

bra jag väntar ivrigt

sitter och klämmer färgprover själv jag

• mrsschmidt

Till mig sa dom att om det är en klänning man vill ha från deras sortiment på hemsidan så var det 35 dagar att göra den och 5 dagar att skicka... men var det inte nån klänning som fanns i deras sortiment som man hade skissat själv eller så så var det 55 dagar att göra och 5 dagar att skicka...

• Vinterbruden 08

ja det kan ju stämma för det jag beställer har dom inte..

• Mamasnest

Det jag beställer har de ju heller inte och de skrev först att det skulle ta 55+5 dagar men enligt hemsidan ska det ta mindre än 30 dagar. Jag räknar kallt med 60 dagar.

• Vinterbruden 08

Vad jag kommer ihåg från dom tidigare kina trådar så är det leveranse tiden som folk har varit mest missnöjda med när det kommer till Millys.. Så därför kalkulerar jag med att det tar längre tid än vad dom säger så slipper jag irritera mig på det iaf

• Amoriner

När jag bett om tygprover från 1koo sade hon att det tar 10-14 dagar att skicka... Blir därför lite fundersam hur shipping av klänning då skulle kunna ta 5 dagar??? Hoppas dock på det bästa men det är nog klokt att ta till med tiden!

• Synthetic

För de skickar klänningar som paket men tygprover som vanligt brev

• DetOrdnarSig

Synthetic skrev 2008-03-09 13:04:28 följande:

För de skickar klänningar som paket men tygprover som vanligt brev
    Exakt. Min Millys-klänning tror jag till och med tog kortare tid än fem dagar. Jag har för mig att de postade den på tisdagen och jag hade den på fredagen.
  • Synthetic

Jag har börjat designa min egen klänning Sen ska jag få fram hur den ska se ut till Millys och hoppas de lyckas

Svar på tråden Ny kina tråd!!