• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Mamasnest

Nu har jag betalat mina klänningar till Millys. Åh vad spännande det är.

• Vinterbruden 08
    Mamasnest skrev 2008-03-08 20:47:01 följande:
    Nu har jag betalat mina klänningar till Millys. Åh vad spännande det är.
    Blev det den knälånga i ditt galleri?? Tycker att den är supersnygg så det blir väldigt spännande att se hur den blir!! 55 dagar ska jag räkna ner till med dig
  • Mamasnest

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-08 20:58:14 följande:

Blev det den knälånga i ditt galleri?? Tycker att den är supersnygg så det blir väldigt spännande att se hur den blir!! 55 dagar ska jag räkna ner till med dig
    Japp, det blir den. Men när jag går in på "track order" så står det att den ska vara klar att skickas i början av april. Det är ju inga 55 dagar som de sa från början. Vad är det som gäller egentligen?
  • Vinterbruden 08

Har ingen aning.. Var där och såg nu och då stod det att dom skulle skicka dotterns klänning senast på torsdag Jiippi snart så vet jag om jag vågar beställa min klänning därifrån

• Bluebride

de brukar säga att det tar så lång tid, men de brukar klara av det rätt snabbt faktiskt

• Thailand 08

55 dagar??? det lät mycket...

• Mamasnest
    Bluebride skrev 2008-03-08 23:47:17 följande:
    de brukar säga att det tar så lång tid, men de brukar klara av det rätt snabbt faktiskt
    Men jag har hört att det tar längre tid än de utlovat. Hm, det blir till att vänta och se...med spänning.
  • Synthetic

Jag vill beställa min nuuu men gifter mig först nästa år haha

vinterbruden.. väntar rapport på klänningen sen om de är bra

Svar på tråden Ny kina tråd!!