• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Vinterbruden 08

jag har pratat med Millys online om dom klarar att göra dom ändringar som jag önskar, om dom har startat att sy klänningen, vart fabriken ligger eftersom jag ska till Peking i början av maj. Jag har pratat men dom om ganska mycket för att bli trygg och det är jag nu...

• Mamasnest

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-07 15:04:41 följande:

jag har pratat med Millys online om dom klarar att göra dom ändringar som jag önskar, om dom har startat att sy klänningen, vart fabriken ligger eftersom jag ska till Peking i början av maj. Jag har pratat men dom om ganska mycket för att bli trygg och det är jag nu...
    Men shit vad kul att åka till Peking! Ska du titta in i fabriken?
  • DetOrdnarSig

Cissit skrev 2008-03-07 01:19:46 följande:

Just ja jag kom på en sak när det gäller tygproverna från millys! Jag beställde deras kiwi-gröna för att se om det vore något för tärnorna, tyckte den såg ganska ljus ut och vi ska ha ljusgrönt som temafärg...men till min stora förvåning så låg det en mörkt "ärtgrön" tyglapp i kuvertet...så om ni funderar på och beställa klänningar i andra färger än vitt så kan det vara en bra idé att beställa tygprover innan! Det kostade som sagt inte så mkt...
    Det var någon här på tråden som hade beställt tygprov på Millys burgundy och sedan beställt en sådan klänning, men när klänningen kom var den sydd i ett annat tyg som var mer knallrött. Så att beställa tygprover för att kolla färgen verkar helt meningslöst, eftersom de sedan ändå syr klänningen i de tyger de har inne och det kan uppenbarligen variera en del.
  • Cissit
    DetOrdnarSig skrev 2008-03-07 20:08:36 följande:
    Cissit skrev 2008-03-07 01:19:46 följande:
    Det var någon här på tråden som hade beställt tygprov på Millys burgundy och sedan beställt en sådan klänning, men när klänningen kom var den sydd i ett annat tyg som var mer knallrött. Så att beställa tygprover för att kolla färgen verkar helt meningslöst, eftersom de sedan ändå syr klänningen i de tyger de har inne och det kan uppenbarligen variera en del.
    Men shit vad dumt :( Man vill ju veta iallafall på ett ungefär vad det blir för färg...okej om det inte blir exakt den ljusgröna nyans jag tänkt mig, men tänk om det kommer i mörkgrönt eller limefärgat :(
  • Bling75

Någon som har beställt från Milly nyligen? Jag vill beställa men jag är lite sent ute. Vad har de lämnat för tider till er? Och om någon har fått sin klänning, höll de utlovad leverans?

Hur har ni betalat? Är det paypal som gäller?

• Thailand 08

Bling75: Kanacca tar 4 veckor fårn betalning till leverans.Millys vet jag inte

• Bling75

Tack, men jag fick aldrig något svar på min förfrågan till Kanacca så jag känner mig tryggare med Milly som svarade direkt och verkade förstå vad jag ville ha. Jag har ritat den själv så jag har inga foton att skicka dem. Men jag hoppas att de också kan vara snabba

• Thailand 08

oj! det var konstigt...dom är jättesnabba på att svara.Vill du ha mail till min kontakt så hör av dej

• majamyra

Jag upplever också Kanacca som snabba, har t.ex ej fått svar alls från 1koo, och jag mailade alla tre samma dag. Men de kan ju ha olika mycket att göra t.ex eller nåt annat. Men jag beställer nu från Kanacca, och då var Millys dyrare än dem, samt att 1koo har inte svarat och jag vill inte vänta längre på dem. Har betalat Kanacca via PayPal och dem skickade mig en fil med olika mått som jag ska vidarebefordra till dem.

Svar på tråden Ny kina tråd!!