Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
jag har pratat med Millys online om dom klarar att göra dom ändringar som jag önskar, om dom har startat att sy klänningen, vart fabriken ligger eftersom jag ska till Peking i början av maj. Jag har pratat men dom om ganska mycket för att bli trygg och det är jag nu...
aha, ok då vet jag.
Vinterbruden 08 skrev 2008-03-07 15:04:41 följande:
Cissit skrev 2008-03-07 01:19:46 följande:
Någon som har beställt från Milly nyligen? Jag vill beställa men jag är lite sent ute. Vad har de lämnat för tider till er? Och om någon har fått sin klänning, höll de utlovad leverans?
Hur har ni betalat? Är det paypal som gäller?
Bling75: Kanacca tar 4 veckor fårn betalning till leverans.Millys vet jag inte
Tack, men jag fick aldrig något svar på min förfrågan till Kanacca så jag känner mig tryggare med Milly som svarade direkt och verkade förstå vad jag ville ha. Jag har ritat den själv så jag har inga foton att skicka dem. Men jag hoppas att de också kan vara snabba
oj! det var konstigt...dom är jättesnabba på att svara.Vill du ha mail till min kontakt så hör av dej
Jag upplever också Kanacca som snabba, har t.ex ej fått svar alls från 1koo, och jag mailade alla tre samma dag. Men de kan ju ha olika mycket att göra t.ex eller nåt annat. Men jag beställer nu från Kanacca, och då var Millys dyrare än dem, samt att 1koo har inte svarat och jag vill inte vänta längre på dem. Har betalat Kanacca via PayPal och dem skickade mig en fil med olika mått som jag ska vidarebefordra till dem.