Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Åh vad spännande. Jag får nog vänta med att kontakta dem tills sambon kommer hem, småttingarna låter mig inte var ifred.
Har du något kundnummer som du uppger till dem eller så?
Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 13:37:25 följande:
är millys dyrare än 1koo om man vill ha en klänning uppsydd efter bild?
jag vet inte helt om Millys är dyrare.. Först så hörde jag att Milly var dyrast hela tiden men sen var det en här som hade hämtat in priser från alla 3 och då hade Millys bäst pris.. Så det har säkert en del med klänningen att göra..
okej tack för svar
Wiiiiee! Nu har jag beställt mina klänningar från Kanacca!
Har pratat med en urgullig tjej som heter Choice, hon svarar direkt och kommer med lite råd och så, känns jättebra! Hoppas nu bara klänningarna blir bra.
ROM2008: jag hade oxå Choice som kontakt
Men vilka klänningar beställde du? Du hade jättemånga fina såg jag. Nyfiken, eftersom jag oxå tänkt beställa från Kanacca. Är det möjligen någon med spets i materialet så blir jag ännu mer nyfiken!
Grodan, Jag beställde de två som är i mitt galleri. Ingen är i spets dock men jag har skickat över bilder på en liten spetsbolero, får se vad hon säger om den.
Thailand 08, kanske var du som gav mig mailadressen för ett tag sedan?! Hon är verkligen super och din klänning är ju underbar *känner mig överlycklig*.
ja det kanske var jag som gav dej den...minns inte,jag har ju haft lite annat att tänka på ;)