• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Mamasnest

Jag håller på att maila med Millys nu för jag vill ju beställa direkt, tiden rinner iväg. De är så seeeeega, jag vill ha uppgifterna så at tjag kan betala och få min klänning!! !

• Vinterbruden 08
    Mamasnest skrev 2008-03-04 14:11:21 följande:
    Jag håller på att maila med Millys nu för jag vill ju beställa direkt, tiden rinner iväg. De är så seeeeega, jag vill ha uppgifterna så at tjag kan betala och få min klänning!! !
    Har du prövar att ta kontakt med dom online??
  • Mamasnest

Nej, men jag ger dem en dag till innan jag börjar jaga dem online.
    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-04 14:13:46 följande:

Har du prövar att ta kontakt med dom online??
  • Vinterbruden 08

Ja men kom ihåg att dom jobbar andra tider än vad vi gör och det är väldigt smidigt att prata med dom online.. Då får du säkert en sån betalningsgrej på en gång och så startar dom med din klänning så fort dom ser att du har betalat..

• Pyron

Jag frågar igen.

Hur lång tid har det tagit för era kläningar att sys, och skickas, från det att måtten har blivit inlämnade?

• Vinterbruden 08

Har inte fått min ännu men dom sa 50 dagar + 5 dagar i shipping.. Men sen ska det tilläggas att jag kontaktade dom precis innan kinesiska nyåret så jag lägger på ett par veckor!!

• Bluebride

hej, jag har en klänning från 1koo med pärlor fastsydda på övre delen, nu efter ett år tycker jag det ser billigt ut, tror ni jag kan ta bort dem utan att förstöra klänningen? jag har kollat lite och jag tror inte de ska bli några större hål, de är ju sydda med sytråd.

• Pyron

Frågan är väl: kommer du använda den som den är nu, eller kommer du se dig om efter ett annat alternativ, som den ser ut nu. Om du svarar ja så säger jag åt dig att prova. Om du nu inte vill ha den som den är alltså.

För själv skulle jag inte nöja mig om min klänning inte kommer att se ut som jag vill ha den.

• Bluebride

var detta till mig?

Pyron skrev 2008-03-04 18:40:07 följande:
    Frågan är väl: kommer du använda den som den är nu, eller kommer du se dig om efter ett annat alternativ, som den ser ut nu. Om du svarar ja så säger jag åt dig att prova. Om du nu inte vill ha den som den är alltså.För själv skulle jag inte nöja mig om min klänning inte kommer att se ut som jag vill ha den.
  • Jenkan 1

Jag beställde två klänningar från Sheshopping den 17/2 och fick meddelande idag att de var klara och skickade. Nu tar väl paketet till dörren ca 1 vecka. Så totalt ca 3 veckor.

Svar på tråden Ny kina tråd!!