Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nu har jag oxå betalat handpenningen till Lillsessan Känns bra att vara en bit på väg.
Ni andra som har handlat där - hur lång tid tog det från betalning till leverans?
Någon som har handlat från www.keepmeinstitches.biz/
Idag knackade det på dörren och utanför stog en budkille från DHL...Gissa vad som kom!?!? Min brudklänning!!och tärnklänningen.
Snacka om att man fick hjärtklappning och jag var tvungen att ringa min tärna på en gång så att hon kunde vara med över telefon när jag öppnade paketet..Det konstiga var att inatt så drömde jag mardrömmar om att det kom en för liten klänning med lila broderier..
Min klänning var HELT underbar! Den är välsydd, tyget är vackert och kraftigt och broderierna jättefina.!!Jag har dock inte provat den ännu. Min syster som ska vara tärna kommer över ikväll och då ska vi ha provning.. SÅ häftigt!
Dessutom hade dom skrivit ner värdet på paketet till 2 dollar och det står att det är en "sample of knitted pillow". Ingen tull altså
Om jag ska nämna något negativt så är det att den bolero som jag hade beställt till klänningen är aldeles för liten över axlarna.Jag misstänker att den kan vara sydd efter tärnans mått som är mindre över axlarna..Jag var dock inte säker på om jag skulle ha den på mig iallafall så det gör iofersig inte så mycket men iallafall..Jag har bestämt mig för att sälja den och köpa en sjal istället
fiffinurlig: åh vad kul!! tårkigt med boleron men tur att du ändå ångrat dig ändå...
Var köpte du ifrån?
Min klänning kommer från 1koo. Nu har jag provat den och den sitter som ett smäck!!! Jag känner mig sååå vacker i den
Jag har fått bilder från Milly! Det är ju så svårt att se hur klänningen ser ut.
Hoppas den sitter bra!
Nessan: Vad beställde du för klänning från Kanacca. Jag har tänkt beställa därifrån. Har du någon bild? Min klänning som jag är sugen på att beställa är mest gjord av spetstyg. Någon som beställt "spetsklänningar"? Hur upplever ni i sådant fall kvaliteten i sånt tyg?
fiffinurlig: Åh vad roligt! Skulle man beställt från 1koo istället kanske Det är ju inte bra för nerverna detta... När beställde du?
Synthetic: Vad blev det för klänning?