• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Vinterbruden 08
    DetOrdnarSig skrev 2008-02-27 18:47:40 följande:
    Nu har jag också hittat hit. Jag fattar verkligen inte reklamreglerna. När det var diskussion om dem förrut kom intygande på intygande att reklam var det när man hade personlig vinning i att tipsa om något. Tror ju inte att någon av oss får provision på att tipsa om Millys, 1koo och Kanacca, för det var väl de länkarna som låg? Och något överdriven reaktion att ta bort hela tråden... Suck.
    Heeej och välkommen till vår nya och reklamfria reåd hehe ja visst var det en överdriven reaktion!! Men nu så fortsätter vi prata här
  • Synthetic
    Camilllla skrev 2008-02-27 21:22:03 följande:
    Kärlek08: De bilder jag har överst i mitt galleri (med lite mer beskrivningar om ändringar) räckte för att beställa min klänning. Beställde från Kanacca men fick pris från både 1koo och Millys.Synthetic: Hoppas kunna svara på din fråga om Kanacca inom en månad! Och jag hoppas såklart att jag kan rekommendera dem Men det kanske är för sent för dig?
    nix ska inte beställa än så maila så fort du kan sen mig och skvallra
  • Synthetic

Fick svar från Milly bridal. Allt som allt med frakt 650 dollar! Så de vann Och då jag gillar deras jobb och gillar kontakten jag haft med dem tidigare blir det nog dom

• KKC

Nu har även jag hittat hit igen

Jag tror att jag bestämt mig för 1koo men ska skicka ett mail till och se om jag får ett billigare pris av millys. blir brudklänning och näbbklänning och kanske en tärn klänning så ska se om vad de båda ger för pris på allt ihop, nu har jag bara frågat på plaggen var för sig... på brudklänningen skillde det ca 600kr i pris... det är mkt för vår lilla budget med om det är mkt bättre kvallite hos millys så är det ju värt det...
    gah, jag blir tokig snart...

ingen som beställt från 1koo och har bilder som jag kan få se???

tror ni att man kan få extra tyg från dem? jag vill sy A:s plastrong av samma tyg som bandet runt näbbklänningen...

• 23augusti2008

beställt och betalt handpenningenhos lillessan...

nervöst!

nu är det bara o vänta...

• Vinterbruden 08
    Synthetic skrev 2008-02-28 07:55:22 följande:
    Fick svar från Milly bridal. Allt som allt med frakt 650 dollar! Så de vann Och då jag gillar deras jobb och gillar kontakten jag haft med dem tidigare blir det nog dom
    Vad glad jag blir HAr ju hela tiden kännt att jag ska gå för Millys och så nu var dom bäst i pris också För mig så stod det bara mellan Millys och Kanacca för 1koo har så löjlig hemsida att jag klara inte att ta dom på allvar...

23 augusti.. Såg att lillsessan har börjat använda sig av en ny fabrik, spännande.. Håll oss uppdaterade här!!
  • 23augusti2008

yepp, update sâ fort jag fâr reda pâ mer själv =)

• Synthetic

Här blev det ett fynd på ebay men tänker ändå hänga kvar här för lär beställa tärnklänningar mm

• Nessan

Jag beställde från Kanacca för ett år sedan och var mycket nöjd med allt, kvalié etc.

Ang. reklam så tror jag att det är just _länkar_ till företag som man inte får ha i TS. Man får inte starta en tråd med ett tips, men gärna svara på de som efterfrågar tips, dock inte om det är ditt eget eller en närståendes företag. Så har jag förstått det iaf!

• Zilba

Hejsan!
    Jag har ju bestämt att jag vill beställa från Millys men inte hittat "den" perfekta klänningen, har gått genom deras 1000gånger men jag gillar inte den stilen, vill ha något enklare. Så idag gick jag in på deras "tärnsida" och hittatde BM0603
    Den ljuslila! Den vill jag ha men i vitt med guldiga sömmar! Och axelband!!!
    Det är väl lika bra kvallité på de klänningarna som på brudklänningarna?
    Voho nu blev jag glad. Skadar ju inte att den kostar 300 kr heller.

Svar på tråden Ny kina tråd!!