• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Pyron

japp, jag menar alltså.
    Att om du inte är nöjd med kläningen som den ärså kan det ju vara värt att prova att ta bort pärlorna.

• Bluebride

ja, jag ska testa. Jag har en sjal i samma, prövar på den först.

Den ser så billig ut med de där pärlorna och paljetterna. Fint på håll kanske, men jag tror den blir snyggare ren.

Pyron skrev 2008-03-04 18:57:45 följande:
    japp, jag menar alltså.Att om du inte är nöjd med kläningen som den ärså kan det ju vara värt att prova att ta bort pärlorna.
  • Pyron

Då säger jag kör. För man måste trivas till hundra procent i sin kläning, man gifter ju bara sig en gång.

• Bluebride

detta är inte min brudklänning utan en balklänning jag funderar på att ha i april när svärmor gifter sig.

Pyron skrev 2008-03-04 19:07:39 följande:
    Då säger jag kör. För man måste trivas till hundra procent i sin kläning, man gifter ju bara sig en gång.
  • Bluebride

Dessutom är det så lätt att fastna i pärlorna/paljetterna, jag har redan halvt slitit bort en paljett.

• Pyron

Dåså, då skulle jag inte tveka, jag skulle börja sprätta försiktigt, men det är jag det.

• bridesilly

Hur kontaktar man 1koo för att se om dom kan göra klänning efter bild?

• KKC

bluebride: har du positiv erfarenhet av 1koo annars? är klänningen välsydd osv?

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-04 19:35:06 följande:
    Jag har mailat till eshop@1koo.com
  • Bluebride

Jag har sprättat klart på sjalen och det blev snyggt, så jag ger mig på klänningen imorrn.

Pyron skrev 2008-03-04 19:12:58 följande:
    Dåså, då skulle jag inte tveka, jag skulle börja sprätta försiktigt, men det är jag det.
    [/citat]

De har all kontaktinfo på deras hemsida. www.1koo.com
    bridesilly skrev 2008-03-04 19:35:06 följande:
    [citat]
    [/citat]

Jag har positiv erfarenhet, så länge du ger korrekta mått och de har inget emot lite ändringar av deras egna klänningar. De är bra sydda, men kan väl varna att jag har haft en dragkejda som gick sönder, men fick ersättning för kedjan, jobbet gjorde en vän till min sambo. Se till att du får lite sömnsmån ifall du behöver ändra lite på klänningen, jag fick hem en klänning med för tight höftmått, men som tur var så gick det att sy ut.
    KKC skrev 2008-03-04 22:36:11 följande:
    [citat]
    bluebride: har du positiv erfarenhet av 1koo annars? är klänningen välsydd osv?
Svar på tråden Ny kina tråd!!