Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Jag gifter mig den 11 juli så jag ska beställa min så fort de svarar på mailen. :-9
Du kommer få ett mail som förklarar hur du ska betala klänningen med paypal och efter du har betalat så ska du fylla i ett måltabell som du får av dom (PÅ EN LINK) och sen när det är klart så är det bara att vänta.. Kom ihåg att vara tydlig på alla ev. ändringar som du vill ha gjort att du skriver med dom på måltabellen också
Lycka till och det blir spännade att se din klänning!!
Vilken klänning blev det?? Den första i ditt galleri?+ Den är så snygg!!! Jag vill såååå gärna ha en kort klänning på festen..
Japp, den första men med axelband och i färgen champagne. Jag ska nog ha en annan väldigt enkel klänning på picknicken efteråt, man vill ju inte få gräsfläckar på brudklänningen.
Först tänkte jag att det inte gör något men nu har jag ångrat mig.
Ska försöka lägga in bild på den andra klänningen jag ska ha.
Vinterbruden 08 skrev 2008-03-01 20:53:00 följande:
Nu ligger den andra klänningen inne. Jag ska ha axelband med pärlor på på den. I samma gula färg som på bilden.
Åhh dom är jätte fina båda två Lova att hålla mig uppdaterad när du får bilder och sånt från Millys, vill se hur den blir
Spännande!!
Absolut!
Vinterbruden 08 skrev 2008-03-01 21:51:58 följande:
ni som beställt från china hur har det funkat med skatten på klänningarna?
Ni som beställt från Millys, har ni använt PayPal när ni betalade? Jag ska använda min M2b:s betalkort men det går inte, måste han ha ett eget konto?
Jag hade jätteproblem med paypal kunde inte betala med kort eller räkningen isig direkt utan jag fick överföra pengar till paypalkontot och sedan sända pengarna till millys som en överföring från paypal kontot istället.