• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • grabbarna

hmm undrade just vart tråden tagit vägen, man tycker ju att det hade räkt att redigera bort länkarna istället för att radera hela tråden det försvann u en hel del inlägg på det viset.

dålig stil av BT tycker jag!!

nåja i alla fall så är det gjort nu är min "egen designade" klänning beställd och handpenningen betald hos lillsessan så nu är det bara att vänta....

• mrsschmidt

Hur är det med frakten hos milly??? ingår den i priset eller den lägger de till kanske...

• Vinterbruden 08
    Synthetic skrev 2008-02-27 07:10:49 följande:
    Kärlek08 tror dina bilder funkar super Kanacca har svarat! Totalpris för 1 brudklänning, 2 tärn och 2 näbb inkl frakt blir 705 dollar!! Väntar Millys svar med.Nån här som kört på Kanacca och kan svara på deras kvalite?
    Vilket fantastiskt pris Spännande att höra var Milly säger då!!

Grabbarna - Ja visst är det löjligt att dom tog bort hela tråden men här startar vi på nytt

mrsschmidt - Frakten kommer i tillägg när du ber om ett prisförslag så skriver dom ut vad frakten kommer gå på..
  • pallesj

Frakten för en klänning hos Milly ligger på ca 55USD, de lägger på den direkt på det totala innan du betalar

ia7 skrev 2008-02-27 07:31:25 följande:
    Tackar!Vad kostar frakten?
  • mrsschmidt

Okej tackar..... Nån som fått sin klänning ännu därifrån, och blivit nöjd ?

• DetOrdnarSig

Nu har jag också hittat hit. Jag fattar verkligen inte reklamreglerna. När det var diskussion om dem förrut kom intygande på intygande att reklam var det när man hade personlig vinning i att tipsa om något. Tror ju inte att någon av oss får provision på att tipsa om Millys, 1koo och Kanacca, för det var väl de länkarna som låg? Och något överdriven reaktion att ta bort hela tråden... Suck.

• sländan1980

jag tycker det är svårt att se på bilder vilken kjol det är. provade klänningar på garamaj och en som såg a-linjeformad ut på bild hade nästan sjöjungfruform! så jag är lite rädd att jag kommer beställa en sådan. och inget får smita åt om min rumpa och mina lår på bröllopsdagen. huga!

• jojo matte

Åh, vad roligt!

Du kan väl lägga upp skissen när du får den.. så vi får se vad det är du designat :) *nyfiken* :)

grabbarna skrev 2008-02-27 08:01:40 följande:
    hmm undrade just vart tråden tagit vägen, man tycker ju att det hade räkt att redigera bort länkarna istället för att radera hela tråden det försvann u en hel del inlägg på det viset.dålig stil av BT tycker jag!!nåja i alla fall så är det gjort nu är min "egen designade" klänning beställd och handpenningen betald hos lillsessan så nu är det bara att vänta....
  • grabbarna

får jag någon skiss så.. den nya fabrik hon anlitar skickar inte en skiss varje gång tydligen

• Camilllla

Kärlek08: De bilder jag har överst i mitt galleri (med lite mer beskrivningar om ändringar) räckte för att beställa min klänning. Beställde från Kanacca men fick pris från både 1koo och Millys.

Synthetic: Hoppas kunna svara på din fråga om Kanacca inom en månad! Och jag hoppas såklart att jag kan rekommendera dem Men det kanske är för sent för dig?

Svar på tråden Ny kina tråd!!