• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Synthetic

¨Va kul då får du visa Vad för en ska du ha och vad får du ge allt som allt?

• Vinterbruden 08

NEj jag har bara beställt dotterns ¨näbbklänning ännu, lite fegt kanske men jag vill ju se och känna lite på den först.. Om jag är nöjd med den så beställer jag min och till mina 3 tärnor + en vännina.. Hahha kanske man borde börja sälja själv?

• Vinterbruden 08

NEj jag har bara beställt dotterns ¨näbbklänning ännu, lite fegt kanske men jag vill ju se och känna lite på den först.. Om jag är nöjd med den så beställer jag min och till mina 3 tärnor + en vännina.. Hahha kanske man borde börja sälja själv?

• Vinterbruden 08

ojoj nu skriver jag samma sak om igen.. Klassas väl inte som reklam

• Cactus75

Ni som beställt från Millys, hur lång tid tar det att få klänningarna? Jag å mamma satt å kollade efter en klänning åt henne och hittade en fin där, funderar på när vi bör beställa den? Själv beställde jag en underkjol därifrån, som jag inte fått än, det var inte så längesen, men det är väl inte samma frakt-tid på det antar jag som på en klänning...Tror ni den kommer på posten eller får jag den levererad direkt hem till dörren? *kom på att jag av vana skrev våran Box-adress...*

• Kärlek08

Heeeej antar att jag kommit rätt när jag har frågor om kina-klänningar Jag hittade min drömklänning idag, den finns i mitt galleri. Jag funderar på att låta sy upp en sådan via Milly, tror ni att de klarar det om de även får bilder på baksidan samt en förklaring på vilka tyger som ska användas? Jag är orolig att bilderna inte är tillräckligt bra för dem så de inte ser hur den ska sys. tänkte skicka de två bilder som finns i mitt galleri samt en katalogbild i pdf-format. Vad tror ni?

• Synthetic

Kärlek08 tror dina bilder funkar super

Kanacca har svarat! Totalpris för 1 brudklänning, 2 tärn och 2 näbb inkl frakt blir 705 dollar!! Väntar Millys svar med.

Nån här som kört på Kanacca och kan svara på deras kvalite?

• ia7

Hej!
    var hittar jag millys sida? funderar på att leta tärnklänning där....

Svar på tråden Ny kina tråd!!