• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • pallesj

Ja helt rätt hi hi

Nienna skrev 2008-03-03 18:54:03 följande:
    Nä, tvärtom! 1 inch är 2,54 cm.
  • grabbarna

nu har jag lagt ut skissen på min klänning, men den får bara ligga ute ett tag då jag inte vill att nån av gästerna ska få veta hur den ser ut

• Vinterbruden 08
    grabbarna skrev 2008-03-04 12:38:56 följande:
    nu har jag lagt ut skissen på min klänning, men den får bara ligga ute ett tag då jag inte vill att nån av gästerna ska få veta hur den ser ut
    Ojojoj den ser fin ut Fanns det en klänning som såg ut så eller har du funnit på massor av egna ändringar??

Väntar med stor spänning på det färdiga resultatet
  • grabbarna

nej jag kombinerade ihop en egen..det ska vara snörning i ryggen också och kjolen ska vara lite större uppe vid höfterna och broderierna kommer vara vinröda

• Thewedding

För ett tags sen var jag inne och kikade på 1koo klänningar och hittade en vit med rött band under bysten och runt och knutna som hänger ner längs ryggen hittar inte den nu, nån som har sett den och kan skicka den till mig länken ?

• Vinterbruden 08

Jag har en liknande tror jag i mitt galleri men med andra färger.. kanske något?

Thewedding skrev 2008-03-04 13:43:02 följande:
    För ett tags sen var jag inne och kikade på 1koo klänningar och hittade en vit med rött band under bysten och runt och knutna som hänger ner längs ryggen hittar inte den nu, nån som har sett den och kan skicka den till mig länken ?
  • Thewedding

Vinterbruden ja en sån menar jag fast med rött band är din en 1 koo klänning ?

• Vinterbruden 08

nope den är fån Millys men det är ju bara att ta bilden och säga att du önskar sån med andra färger.. Själv ska jag ha den i vitt och silver Riktig vinterbrud ska jag vara

• Thewedding

( Vinterbrud ) Låter kanonsnyggt

• Vinterbruden 08

Japp det tucker jag också.. + Att jag ändrar på beltet så det blir mer som en dubbel drapering fram (bredare belte framme) men bak så ser det likadant ut .. Har beställt klänningen till min dotter redan, bild i galleriet och detn påminner ju väldigt om min klänning.. (har ändrat den också till vitt och silver) Längtar....

Svar på tråden Ny kina tråd!!