• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Mamasnest

Jag är likadan, kul att vi är fler. (Jag blev lite orolig att du kanske skulle bli sur över min kommentar)
    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 21:42:55 följande:

hihihih har lite svårt att hålla mig undan klänningarna...
  • Camilllla

ROM2008: Eftersom det var lite tajt om tid för mig frågade jag om leveranstiden samtidigt som jag frågade om pris... Blev lovad att den ska komma runt 20 mars så vi får se..!

• Pyron

åhh vad späänande.

Bluebride skrev 2008-03-05 19:01:37 följande:
    jag har tagit före ska ta efterbild, man ser på nära håll vart pärlorna har suttit, men inte på långt håll.
  • Pyron

Visar dom er bilder på era kläningar då eller vad pratar ni med dom om?

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 21:42:55 följande:

hihihih har lite svårt att hålla mig undan klänningarna...
  • Vinterbruden 08
    Mamasnest skrev 2008-03-05 21:45:34 följande:
    Jag är likadan, kul att vi är fler. (Jag blev lite orolig att du kanske skulle bli sur över min kommentar) Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 21:42:55 följande:
    NOOOOPE krävs mer än så för att göra mig sur Hade du därimot snott min choklad, då hade du fått höra hehe
  • Bluebride

jag får se när jag lägger in bildrna, mår så illa idag

Pyron skrev 2008-03-06 09:14:05 följande:
    åhh vad späänande.
  • Pyron

Ingen brådska. Är själv sjuk. så ta den tid det tar. Jag kommer sitta här i flera månader., Nja kanske inte i ett sträck. men ja, du fattar.

Oj vad jag svamlar.

Bluebride skrev 2008-03-06 09:24:03 följande:
    jag får se när jag lägger in bildrna, mår så illa idag
  • Thailand 08

Feber yra?? Pyron...Krya på dej

• Pyron

jabb, trodde aldrig man kunde bli så däckad av en förkylning. Men det är bättre jag har till och med skutsat barnen till skola och dagis. och idag sitter jag upp länge. Så det finns hopp om det.

• hjarta

Hej Alla ni kunniga i kina klannings fragor.

Jag har skickat till Millie Bridal och fragat om en klanning. Klanningen kommer att goras i "Soft Satin".

Ar det nan som har set det materialet fran dem. Ar det nan som vet om det ar sa dar blank och "slemigt" som vissa satin tyger kan vara.

Klanningen i orginal ar en ganska enkel klanning i matt silk satin. Och jag ar lite orolig for att Millies satin kommer vara sa dar jatteblankt. Det ar inte sa kladsamt pa mig.

(jag ber om ursakt for att jag inte har nagra prickar pa bokstaverna, jag har inget svenskt tangentbord)

Orginal Klannigen ser ut sa har.
    www.instyleweddings.com/weddings/gallery/0,,20164502_20378042,00.html

Ar det nan som vet???

Svar på tråden Ny kina tråd!!