• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Thailand 08

Köpte min oxå från Kanacca,choiche var ju helt underbar att ha att göra med.och jag har köpt 2 klänningar därifån

• Bling75

Vem har ni mejlat med? kanske ska prova dem ändå

Har ni kört egen design eller någon av deras modeller?

• Pyron

Wieeee på måndag ska dom börja sy mina klänningar.

• linzen80

funderar på att beställa min klänning från sheshopping,är det nån som har erfarenhet om dom??varit nöjda eller missnöjda?

• ROM2008

Bling75, jag har också mailat med Choice hos Kanacca och också upplevt dem som snabba och mycket trevliga. I fredags em betalade jag så på måndag skulle klänningarna nog börja arbetas på . Testa du en gång till för det låter märkligt att du inget hört! Lycka till!!

• sommarbrud 080802

linzen80: Jag ska beställa min klänning,tärnornas klänningar 3st och en klänning som jag ska ha på ett bröllop nu i april från sheshopping. De är jätte trevliga att prata med och har hört mig för lite. De som beställt från dem har varit nöjda iaf. Så hoppas på de!

• Car0line

Hej, kanske jag som är virrig... Men vart hittar jag någon mail adress till 1koo??
    Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?

• Thailand 08

Bling 75: jag tog inget från deras kollektion utan mailade en egen bild jag hittade .Den blev exakt likadan.

• Nienna
    Car0line skrev 2008-03-08 10:37:08 följande:
    Hej, kanske jag som är virrig... Men vart hittar jag någon mail adress till 1koo??Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
    eshop@1koo.com har jag mailat till, har alltid fått svar under natten (utom på helgerna).
  • ohlala

ngn som har kanaccas webbadress?

vad konstigt med tygproverna...skall faktiskt maila och fråga...

Svar på tråden Ny kina tråd!!