• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Amoriner

Ahaa! Vad bra! Hoppas att de snart är klara med klänningarna då!

• grabbarna

spännande, det har jag också gjort men jag fegade och beställde via lillsessan så hon fick ta alla förklaringar

Synthetic skrev 2008-03-09 13:22:18 följande:
    Jag har börjat designa min egen klänning Sen ska jag få fram hur den ska se ut till Millys och hoppas de lyckas
  • mrsschmidt

När man beställer från millys betalar man hela summan direkt då eller bara handpenning????

• Nienna

Vinterbruden08 - Du har säkert skrivit det, men hur mycket fick du betala för din dotters klänning, inkl. frakt?

• Vinterbruden 08

65 dollar om jag inte minns fel.. sån ca 300-350 kr var det i alla fall..Då var det efter en bild som jag sände in, klänningen var i satin och en del broderi.. Spännande och se när den kommer..

• Nienna

Ok, håller på att chatta med Millys nu och jag har fått ett pris på 35 dollar, + frakt. Har också skickat en bild och ska ha lite ändringar...

• Vinterbruden 08

Oj det var ju jätte bra pris Jag disskuterade aldrig priset speciellt när jag beställde den här klänningen men sen när jag ska beställa min brudklänning, 3 tärnklänningar + 1 åt min väninna då ska jag pruta

• Nienna

Ja, lite mängdrabatt ska du ha! Jag tog i alla fall och beställde hennes från Millys nu. Jag har ju beställt min brudklänning redan, från 1koo. Ska bli spännande sen att jämföra kvalitét på min och dotterns.

Är det klänningen i ditt galleri du beställt åt henne (nästan längst ner)? Den är jättefin!

• Vinterbruden 08

Ja det är den jag har beställt men alla detaljer ska vara i silver Hon ska se ut som mig

• Nienna

Min dotter ska se ut som mig, fast tvärtom. Jag ska ha en klänning i ivory med rosa detaljer och hon ska ha en rosa med ivory detaljer.

Svar på tråden Ny kina tråd!!