Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
åååh det blir säkert jätte fint.. Har du bilder på klänningarna?
Finns i mitt galleri nu. Fast på min ska det vara en hel del ändringar. Endast broderierna på bröstet och sen ska jag ha axelband.
Nu ska det synas.
Jätte fina.. Den är en annan tjej som har beställt och fått hem den klänningen som du ska ha.. Hon betsällde från Lillsessan och är supernöjd.. Leta i tråden så finner du henne säkert. Blond, söt tjej
Ja, jag har sett hennes, jättefin! Det är lite komiskt att vi ska ha ungefär samma klänning och dessutom gifter oss samma dag (19 juli).
Hur lång tid ska det ta att få det där mailet med länken? Där man fyller i sin beställning? Vill ju göra det nuuuu!!!
Jag har blivit fäst vid Kanaccas klänning DAVS0077. Nu måste jag fråga om jag vågar beställa denna. Det är ett fantastiskt pris. Har varit runt här hemma som en galning men hittar väldigt lite i halterneck modellen och alla har löjliga leveranstider som 15 veckor plus tid för ändringar. Jag gifter mig den 12 juli så jag verkar vara väldigt sent ute fastän jag trodde jag var i god tid.
Littorina: Jag har fått mina efter 4 veckor från det jag betalade
Hur var kvaliteen på din klänning? Blev du nöjd?
Supernöjd!! Den blev exakt som bilden jag mailade till dom.Klänningen fanns inte i deras sortiment