• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Synthetic

Ivory är ju matt vit färg ska se om jag kan fota färgproverna jag har hemma

• Nienna

Ok, blev lite orolig bara... Det är ju inte de bästa bilderna med bästa ljuset heller, så det är ju inte så lätt att se.

• Synthetic

Neh men jag kollade på närbilden på broderierna och tycker inte den ser skrikvit ut utan mer matt Men maila och dubbelkolla?

• Nienna
    Synthetic skrev 2008-03-11 10:47:16 följande:
    Neh men jag kollade på närbilden på broderierna och tycker inte den ser skrikvit ut utan mer matt Men maila och dubbelkolla?
    Ja, jag får nog göra det. Har ju köpt ivoryfärgade skor och ska beställa en klänning till dottern med ivorydetaljer, så jag vill ju inte stå där med en vit klänning!
  • Cissit

Någon som vet hur lång tid det brukar ta innan kanacca svarar? Jag har haft väldigt god kontakt med millys, men vill ändå kolla vad kanacca har att erbjuda. Har bilder på en klänning jag vill få uppsydd.

Någon som vet vilka som är bäst?

• Thailand 08

Cissit: Dom brukar svar fort,men tidsskillnaden är +7 timmar

• Nienna

Kanacca har alltid svarat mig inom ett dygn (oftast under natten). Som jag skrivit tidigare tror jag inte man kan säga att nån är bäst, det beror nog på vad man har för önskemål. Tror de flesta som beställt har varit nöjda, oavsett om det varit från Millys, Kanacca, 1koo, shehopping, Abigale eller nåt annat ställe...

• Cissit
    Nienna skrev 2008-03-11 14:35:10 följande:
    Kanacca har alltid svarat mig inom ett dygn (oftast under natten). Som jag skrivit tidigare tror jag inte man kan säga att nån är bäst, det beror nog på vad man har för önskemål. Tror de flesta som beställt har varit nöjda, oavsett om det varit från Millys, Kanacca, 1koo, shehopping, Abigale eller nåt annat ställe...
    Okej..jag mailade förra veckan men har inte fått svar än. Men jag hittade en annan mailadress längre upp i tråden nu som jag testade istället, får se om jag har bättre tur då :)

Låter ju bra att det inte verkar spela så stor roll, då kör jag på dem som känns bäst/har bäst pris. Viktigast är att det känns bra tycker jag.
  • Nienna
    Cissit skrev 2008-03-11 15:13:03 följande:
    Okej..jag mailade förra veckan men har inte fått svar än. Men jag hittade en annan mailadress längre upp i tråden nu som jag testade istället, får se om jag har bättre tur då :)Låter ju bra att det inte verkar spela så stor roll, då kör jag på dem som känns bäst/har bäst pris. Viktigast är att det känns bra tycker jag.
    Ja, jag valde den som verkade förstå mina önskemål och ändringar bäst. Nu blev ju inte klänningen som jag ville, men det ordnar sig ju ändå. Se till att du får bilder mailat till dig innan de skickar klänningen, så du kan säga till om ev. ändringar!
Svar på tråden Ny kina tråd!!