Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nienna: när du beställde från 1koo, bad du dem skriva att det var en "gift" eller liknande så du kunde slippa tullen eller gjorde de det automatiskt? ska precis till att skicka iväg min beställning till dem nu
förlåt! det vet jag ju att du inte fått den än, står ju lite högre upp
ok men då skriver inte jag heller, känns lite dumt fast samtidigt jobbigt om den hamnar i tullen med
Jaha, då ska jag nog ge mig in på konststycket att beställa en Kinaklänning. Inte min brudklänning, men jag tror att tärnans klänning kan vara bra att få måttbeställd, hennes figur är fantastisk men den är nog inte riktigt standard (smal midja, smala höfter och stor byst). Och ska vi ändå beställa så kan man ju kanske slänga in en klänning till brudnäbben också... Och kanske en snygg till mig själv, att ha när jag går på bröllop. Och kanske syster vill ha en måttsydd också...
Så nu är frågan om man ska beställa från Kanacca, Milly eller 1koo?
Kanacca har ju mååånga klänningar på sin sida, och jag tror att vi allihop skulle kunna hitta bra klänningar där. Men de verkar bara ha standardstorlekar? Gör de tärnklänningar efter mått, någon som vet?
Nienna: Nä det är sant, jag kommer nog inte heller upp i 2000 med tull...
en till liten fråga... betalade du via paypal? anger man på något sätt vem pengarna kommer ifrån? (har aldrig använt det förut)
smart! tack!
nu ska jag gå hem, äntligen. hoppas på att allt funkar med betalningen ikväll
Tolonta, ja de syr upp på mått. Har precis beställt två klänningar som sys efter mina mått!
tar det alltid lika lång tid för 1koo att svara?