• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-11 18:43:23 följande:
    tar det alltid lika lång tid för 1koo att svara?
    Mig har de alltid svarat samma dygn (under natten/tidig morgon).
  • Duojag2008

Hej,

Är det någon som har handlat från sheshopping? (Orkar inte läsa hela tråden :( )
    Verkar som de flesta väljer Millys, 1koo eller Kannaca och verkar som om alla är mer eller mindre nöjda.
    Har hittat min klänning och nu gäller det att välja vilka som skall sy upp den.

• Eksjöbrud08

Oh tack Asme! Jag håller på att bli helt nipprig här. jag vill ju beställa nu och inte en dag senare

Dum fråga kanske, men hur bär jag mig åt för att prata med dem online?

• Nienna
    Eksjöbrud08 skrev 2008-03-11 19:59:59 följande:
    Oh tack Asme! Jag håller på att bli helt nipprig här. jag vill ju beställa nu och inte en dag senare Dum fråga kanske, men hur bär jag mig åt för att prata med dem online?
    Om det är Abigale du pratar om har de MSN enligt hemsidan; abigaleweddingdress@hotmail.com

Det är 7 timmars tidsskillnad, jag har haft kontakt med Kina tidigt på morgonen/förmiddagen.
  • Jenkan 1

Har nu fått mina två klänningar som jag beställde från Sheshopping. Jag är SÅÅÅÅ nöjd. Bra service, snabb leverans (3 veckor), snyggt tyg (ej glansigt), snyggt broderat, vädigt bra sytt etc etc, listan kan göras lång. Nu ska klänningarna bara iväg på press så att de blir släta samt att underkjol ska inskaffas. Bilder på dem finns i mitt galleri. Nu vet jag bara inte vilken jag ska välja...

• Nienna

Du måste öppna ditt galleri! *nyfiken*

• Bling75

Jenkan - måttbeställde du eller tog du en befintlig storlek?

jag är också nyfiken på bilderna!

• Jenkan 1

Jag måttbeställde. Sitter som gjutet. Ska dock gå ner ca 5 kg till dagen D ;)

• Nienna

Jenkan 1 skrev 2008-03-11 20:42:17 följande:

Jag måttbeställde. Sitter som gjutet. Ska dock gå ner ca 5 kg till dagen D ;)
    Jag tyckte den första såg bäst ut på dig, men det var lite svårt att se med sjalen. Superfina klänningar båda två iaf!
  • Vinterbruden 08

Jätte fina klänningar.. Jag tycker att den första i ditt galleri den du har skrivit2:2 på var absolut finast på dig Då såg lång och slank ut!! Kanon fiiin!

Svar på tråden Ny kina tråd!!