• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • majamyra

Nienna: hih snurrigt värre
    Vinterbruden08: spännande! Du måste visa sen :)

• Nienna

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-12 09:56:12 följande:

Ihhhh idag står det på Millys sida att min dotters klänning ska vara färdig Väntar nu md stor spänning på om det kommer några bilder...
    Hur lång tid tog det från att de började med den tills den var färdig? Visst gick det snabbare än 30-45 dagar?
  • bridesilly

hehe det gick att pruta 20 dollar minsann på 1koo

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-12 10:45:24 följande:
    hehe det gick att pruta 20 dollar minsann på 1koo
    Bättre än inget.
  • KKC

jag mailade allt till 1koo igår men fick tillbaka ett mail och hade glömt att skicka måtten på min dotter så de kunde göra näbbklänningen
    fick ett pris för någon dag sedan(250$) men i detta mail sa de att det skulle kosta 266$???
    ska maila å fråga varför de höjt priset... jag som ville betala idag...

• bridesilly

fast det är rätt bra ändå med tanke på att dom inte är så väldigt dyra på sina klänningar men eftersom det inte är till vigseln så vill jag inte ge för mycket pengar.

Nienna skrev 2008-03-12 10:55:18 följande:
    Bättre än inget.
  • majamyra

bridesilly: 1koo hörde aldrig av sig till mig,..hrmpf ;)

• bridesilly

gjorde dom inte? jag fick nog skriva 2 mail innan jag fick svar. en gång från deras hemsida men jag tror dom svarar snabbare om du tar deras emailadress och skriver dit istället.

majamyra skrev 2008-03-12 13:15:01 följande:
    bridesilly: 1koo hörde aldrig av sig till mig,..hrmpf ;)
  • Vinterbruden 08

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur lång tid det har tagit.. Vet att jag beställde precis under det kinesiska nyåret.. Men jag tycker att det har gått fort.. Räknade på att jag skulle ha den någon gång i mitten av april och nu är vi ju bara i mitten av mars

Så fort jag får höra något så säger jag till

• Nienna
    Mamasnest skrev 2008-03-10 21:37:49 följande:
    På Millys kan man ju skicka en påminnelse till dem om att börja sy klänningen. Det står att den ska börja sys idag men de har ännu inte börjat. Är det för tidigt att påminna dem i morgon?
    Har du skickat nån påminnelse? Det tänker jag definitivt göra på tisdag om de inte har börjat, står att de ska börja den 14/3 (på lördag).
Svar på tråden Ny kina tråd!!