Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
har du bestämt dig för den modellen? den är jättefin och abigale lyckas säkert jättebra med att få den så lik som möjligt. min blev kanon som sagt
Nu har jag fått svar, deras manager är "out on holiday" och skulle komma tillbaka idag eller i morgon...
igår tänkte jag, gud de måste tycka jag e dum i huvudet eller nåt som inte kan måtta brösten ordentligt..haha
Men nu ska det vara rätt och det ska ta 45 dagar, tjohooo!
Påminde dem igen om att jag inte ska ha något släp t.ex.
Såå spännande!
ja jag bad dem att fota den innan dem skickar den, samt att de ska märka paketet med "a gift". Den där näbbklänningen du ska beställa är supersöt!
Men alltså, ibland blir man knäpp på dessa kineser. Jag är inte världsbäst på engelska, men de har det inte lätt. I förrgår mailade jag och frågade om min klänning, hur det gick och om de visste när den var färdig för att skickas.
Igår fick jag ju bilderna (från en annan mailadress) och nyss fick jag svar på första mailet: "Thank you for your email , the dress will be finished soon and we will send it to you first"
Jaha, ska jag skicka den vidare sen eller???
Ihhhh idag står det på Millys sida att min dotters klänning ska vara färdig Väntar nu md stor spänning på om det kommer några bilder...
Vinterbruden 08 skrev 2008-03-12 09:56:12 följande: