Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 13:37:25 följande:
Hemska, svenska otåliga brudar... Undrar om kinesiska brudar också är så här, eller om de är lugnare.
Jag sitter och velar, har en skiss klar. Men jag vill gärna ha en kort ärm på min klänning. Någon som har beställt med ärm? Blev storleken bra? Jag tycker att ärmhål och axel till axel är svårast att mäta och de är ju väldigt viktiga om man har ärm. Ärmhålet ska ju dessutom vara mätt i trivselvidd.
Det undrar jag också, jag ska ha lång ärm på min klänning...
jag ska inte ha ärm så jag vet inte..
nej tror inte det. Kinesiska brudar är nog lugnare, fast deras bröllop blir precis lika fina. Har kontakt med en tjej som har jobbat på 1koo men som nu startat eget.
Nä det har jag svårt att tro, vi borde vara deras mest besökta lilla land som behöver deras hjälp
hahahaha de va lite roligt, alla kinesiska företag orkar inte med svenska bridezillas längre ...fniss..
ursäkta att ja avbryter konversationen men ja beställde från kanacca igår och skickade in måtten. idag fick hja ett mejl där de undrade om det var rätt för vi hade skrivit "full bust 98 cm" och "upper bust 98 cm". de sa att man generellt var mindre upptill. när jag ränkte på det blev jag orolig, vi hade säkert mätt fel.
men sen mätte vi flera gånger idag och då stämde det. tror ni att jag ändå har mätt fel? vi mätte under armhålorna precis och på ryggen där har man ju små kotor som sticker ut oxå :D