• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Bluebride

alla är inte likadana i kroppsbyggd, säg att ni har mätt flera gånger och att ni får samma resultat varje gång. Nu ska jag hoppa in i duschen, hej så länge

lindahallman skrev 2008-03-12 16:11:51 följande:
    ursäkta att ja avbryter konversationen men ja beställde från kanacca igår och skickade in måtten. idag fick hja ett mejl där de undrade om det var rätt för vi hade skrivit "full bust 98 cm" och "upper bust 98 cm". de sa att man generellt var mindre upptill. när jag ränkte på det blev jag orolig, vi hade säkert mätt fel. men sen mätte vi flera gånger idag och då stämde det. tror ni att jag ändå har mätt fel? vi mätte under armhålorna precis och på ryggen där har man ju små kotor som sticker ut oxå :D
  • lindahallman

tack bluebride! duscha lugnt :p

• linzen80

en fråga canacca vad har dom för adress,kan inte hitta dom

• KKC

nu har jag beställt och betalat mina klänningar från 1koo... skulle ta 25-30 dagar att få dem, såå spännande nu

• Nienna
    KKC skrev 2008-03-12 16:36:32 följande:
    nu har jag beställt och betalat mina klänningar från 1koo... skulle ta 25-30 dagar att få dem, såå spännande nu
    Vad har du beställt? Du har säkert visat, men det är ju så många som beställer och visar, så man minns ju inte vilka man har kollat på... Om det inte är hemligt förstås.
  • stfa

Ni som beställt från Millys. På den sida där man kan gå in och se datum etc. för ordern står tex 03/06/2008, är det 6 mars 2008 eller 3 juni 2008? Blir lite orolig, gifter mig 7 juni...

• stfa

Åh vad bra! Tack! Då ska klänningarna skickas redan i början på april enligt datumen. Fast de sagt att det blir början på maj i mailen...
    Vill gärna ha dem snarast!

Nienna skrev 2008-03-12 16:49:31 följande:
    Månaden står först.
  • Vinterbruden 08

JA det har gått jätte fort men som sagt det är ju på deras sida det står att den ska vara färdig idag inte har jag fått något mail som bekreftat det.. Men har jag intre hört något i morgon så sänder jag en reminder

Nienna skrev 2008-03-12 14:47:56 följande:
    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 13:37:25 följande:
    Kikade bakåt i tråden och detta skrev du den 5/3, alltså för precis en vecka sedan. Hade de precis börjat med klänningen då? I så fall har det ju gått jättefort!
Svar på tråden Ny kina tråd!!