• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Mamasnest

Åh vad kul att de jobbar på våra klänningar samtidigt.

• KKC

Nienna: klänningarna jag beställt finns i mitt galleri...
    nu är allt betalt och klart, ingen återvändo

• lindahallman

min klänning börjar de på imorgon!!! de e skitspännande!!!

• lindahallman

Bling 75: ja ganska...men ja har mätt jättenoga flera gånger så nu hoppas jag att det blir bra =)

• Camilllla

Jag blev ju lovad min klänning från Kanacca omkring 20/3 (om en vecka alltså) och var tvungen att maila och fråga hur det gick.. Fick till svar att den inte var klar än "please be patience to wait"... Hmm...

• Nienna

KKC skrev 2008-03-12 22:25:00 följande:

Nienna: klänningarna jag beställt finns i mitt galleri...nu är allt betalt och klart, ingen återvändo
    Åh, vilka underbara klänningar! Ska bli spännande att se dem när de är färdiga!

Min från 1koo ska de skicka i morgon och dotterns ska Millys börja på den 14 står det, men det blir väl på måndag då!
  • Bella06
    Nienna skrev 2008-03-12 19:26:03 följande:
    Vi vill ju se bilder!!!
    [/citat]

Det kommer
    Bluebride skrev 2008-03-12 21:11:50 följande:
    [citat]
    Hur mycket kostar det att köpa klänning + frakt från Millys?
    Min klänning gick på strax under 1700:- med frakt - tycker det är sjukt billigt, speciellt nu när jag fått känna på kvalitén
    Min ser ut så här:
    www.brollopstorget.se/hem/bella06/galleri.php
  • Bella06

Kommer lägga in bilder på den "riktiga" klänningen när sambon kan hjälpa mig att fota

• Ringbärarn

Oj, de gick snabbt! Jag beställde också min klänning från Millys då... Men min skulle inte vara klar förrän början på april =( Kul att du blev så nöjd! Jag väntar med stor spänning... =)

Bella06 skrev 2008-03-12 18:35:26 följande:
    Hej!Hoppar in här en snabbis!Ville bara dela med mig lite...Beställde brudklänning från Millys den 29 januari - idag knackade det på dörren och där va den!! Superfin kvalité och superfin klänning!!!!!Den satt betydligt bättre än va jag vågat hoppats på då jag ju har mätt själv....De hade dessutom satt värdet till $20 + att det stod "gift" så jag slapp tullen! Bara massa +++++++++++++++++++ från mig!
  • hjarta

Hej alla igen.

Jag har tittat pa de bilder av folk som har bestallt klanningar och de verkar bli valdigt fina. Mitt problem ar detta. De flesta klanningar ar ganska stora och avancerade, med draperingar och broderier. Detta kraver ett ganska kaftigt tyg.

Den klanningen som jag vill ha ar mycket mycket enklare och kraver som ett lattare tyg. Finns det nan som vet om nan som har bestallt en enklare klanning av Millys, anvander de sig av samma tyg for alla klanningar etc.

Jag pratade med dem och de sa att de skulle gora klanningen i soft satin, och jag ar lite orolig for att det kommer att vara sant tjock blankt tyg som typ duchesse silk satin?

Finns det nan som vet???
    Tack for hjalpen pa forhand

Svar på tråden Ny kina tråd!!