• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    Bling75 skrev 2008-03-13 21:59:58 följande:
    Nienna & Mamanest - det stämmer, mina gulliga skor har jag köpt för den fantastiska summan av 149:- på LaRedaoute.
    Åh, de hade ju silverfärgade också! 139:- kostar de nu, ska ta och lägga en beställning där. Vi har ju rosa, ivory och silver som färgtema och ev. vill man ju byta skor på kvällen så då är ju dessa perfekta.
  • Nienna
    Cissit skrev 2008-03-13 19:33:09 följande:
    Nu har jag lagt upp en bild på min drömklänning som ska få agera original inför min klänningsbeställning. :)
    Superfin klänning! Funderade på en klänning i det där stuket först, men så blev det inte...

Har mailat 1koo nu och frågat om klänningen är färdig! Nä, jag är inte otålig.
  • Nienna
    bridesilly skrev 2008-03-14 09:02:28 följande:
    hur betalar man på 1koo?
    Jag betalade via Paypal, jag hade fått en summa och sen fick jag adressen jag skulle skriva in som mottagare.
  • Vinterbruden 08
    Cissit skrev 2008-03-13 19:33:09 följande:
    Nu har jag lagt upp en bild på min drömklänning som ska få agera original inför min klänningsbeställning. :)
    Den klänningen har jag prövat här på Agape i Oslo... Super fin, verkligen!!
  • Pyron

Idag har jag pratat med Ms. Springna Sheng på millys.
    Dom förstår precis hur jag vill ha det. Hoppas nu bara att det blir rätt.
    Sen fick jag frågan om jag vill ha dragkedja eller korsett i ryggen.
    Jag valde korsett, för då kan man väl justera den lite i storlek, eller har jag gjort ett dumt val?

• Nienna
    Pyron skrev 2008-03-14 11:14:31 följande:
    Idag har jag pratat med Ms. Springna Sheng på millys.Dom förstår precis hur jag vill ha det. Hoppas nu bara att det blir rätt.Sen fick jag frågan om jag vill ha dragkedja eller korsett i ryggen.Jag valde korsett, för då kan man väl justera den lite i storlek, eller har jag gjort ett dumt val?
    Absolut inte, korsettsnörning är ju jättebra ifall man skulle gå upp eller ner lite i vikt fram till den stora dagen.
  • Pyron

Kanon, då kan jag sluta ora mig för det.
    För annars går jag i en ständig oro att det ska bli sååå fel.
    Tror inte det igentligen men någonstans så finns oron.

KOmmer nog inte känna mig helt lugn förrens jag har klänningen hos mig.

Är det bara jag som känner oro, en oro att det kommer att bli så fel.

• bridesilly

svårt att skaffa sig ett paypal konto?

Nienna skrev 2008-03-14 09:13:54 följande:
    Jag betalade via Paypal, jag hade fått en summa och sen fick jag adressen jag skulle skriva in som mottagare.
Svar på tråden Ny kina tråd!!