• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Camilllla

1koo och Kanacca verkar börja jobba kl 2 svensk tid, sen fram till kl 10-11. Iaf de kontakter jag haft och har på msn

• tolonta

Har du pratat med Kanacca på msn? Har du någon kontaktadress dit, som man kan få i så fall...? (Skulle gärna vilja ha någon att ställaf rågor till och få live-svar...)

Camilllla skrev 2008-03-14 15:34:36 följande:
    1koo och Kanacca verkar börja jobba kl 2 svensk tid, sen fram till kl 10-11. Iaf de kontakter jag haft och har på msn
  • Camilllla

tolonta: Nä Kanacca har jag inte på msn, men svaren jag fått på mail har varit mellan kl 2-10... Håller med om att det vore skönt att kunna prata med dem live!

• Miss Svarta Masken

Hejsan tjejer!

Jag vet att jag inte har gjort alltför mycket väsen av mig på den här tråden innan, men jag har läst intensvit här i flera månader. Till slut så bestämde jag mig för att beställa min brudklänning från Milly Bridal, som enligt mig, gav bäst intryck. Beställde modell Celine www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50 den 26 jan, och idag kom den som ett brev på posten! =) Den är helt underbar. Har gått omkring med den och ville inte ta av den. Minst, om inte bättre, kvalitet än de klänningar som jag provat i vanliga affärer. Kommer att lägga upp lite bilder om ett tag om det är någon som är intresserad.

• Miss Svarta Masken

Skrev jag förresten att jag är överlycklig? =)

• Bluebride

läcker klänning

Miss Svarta Masken skrev 2008-03-14 18:20:41 följande:

Skrev jag förresten att jag är överlycklig? =)
  • Miss Svarta Masken

Bilderna upplagda i galleriet! =)

• Hasselmus

tyvärr syns inte galleriet...

Svar på tråden Ny kina tråd!!