Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
1koo och Kanacca verkar börja jobba kl 2 svensk tid, sen fram till kl 10-11. Iaf de kontakter jag haft och har på msn
Har du pratat med Kanacca på msn? Har du någon kontaktadress dit, som man kan få i så fall...? (Skulle gärna vilja ha någon att ställaf rågor till och få live-svar...)
tolonta: Nä Kanacca har jag inte på msn, men svaren jag fått på mail har varit mellan kl 2-10... Håller med om att det vore skönt att kunna prata med dem live!
Hejsan tjejer!
Jag vet att jag inte har gjort alltför mycket väsen av mig på den här tråden innan, men jag har läst intensvit här i flera månader. Till slut så bestämde jag mig för att beställa min brudklänning från Milly Bridal, som enligt mig, gav bäst intryck. Beställde modell Celine www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50 den 26 jan, och idag kom den som ett brev på posten! =) Den är helt underbar. Har gått omkring med den och ville inte ta av den. Minst, om inte bättre, kvalitet än de klänningar som jag provat i vanliga affärer. Kommer att lägga upp lite bilder om ett tag om det är någon som är intresserad.
Skrev jag förresten att jag är överlycklig? =)
läcker klänning
Miss Svarta Masken skrev 2008-03-14 18:20:41 följande:
Bilderna upplagda i galleriet! =)
tyvärr syns inte galleriet...
Opps...syns det nu?
misssvartamasken: superfin!