Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nu har jag inte mailat dom sen dom önskade god jul!! men lycka till
Nienna
Det ar ju en losning, jag ar bara lite orolig att jag inte ska hinna med allt. Jag gifter mig i augusti, men om jag koper en tygswatch sa borde det ju finnas tid....eller? Det tar val ca 2-3 manader att fa klannningen
funderar lite på hur ni som beställt klänningar om ni måste köpt till underkjol,såg att canacca hade flera lager på sina klänningar men 1koo bara hade 2 lager.
JAg pratade med Milly och fick höra att klänningen är klar i slutet av månaden.. Det tracking systemet som dom har är gjord för vanliga order på 35 dagar + 5 i shipping.. Efteserom jag ska ha coustume size så är det 50+5 dagar som gäller.. DVS tjejer inte häng er upp på trackingen.. STämmer inte på oss i alla fall
Nu sitter jag här och ångestar. Har haft mest kontakt med millys om min klänning och våra tärnors klänningar..men har nu äntligen fått kontakt med kanacca också. Kanacca är aningens billigare (55 dollar, ca 340 kr) men därifrån har jag ju inte fått se några tygprover eller så...när jag frågade om tygprover så hänvisade de mig bara till färgkartan och jag har hört att det är dyrt och tar lång tid att få tygprover från Kanacca...är lite orolig att jag inte ska hinna vänta på det, börjar nästan bli dags att beställa klänningarna så man har tid att göra ändringar eller hitta en annan om man är jättemissnöjd...Gah, vad ska jag göra? ;)
Var hittar man Kanaccas färgkarta?
Tack! Får prova det