• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • lbmarbrg

Hej... Håller just på att beställa en enklare brudklänning från Millys via pay-pal. Min fråga är, anger jag beloppet på PayPal i dollar eller måste jag konvertera till svenska kronor.. Blev väldigt osäker...

• Thailand 08

Littorina..vänta lite ska jag leta fram mailen till min kontakt

• hjarta

ibmarbrg

med paypal betalar du den avgift som anges i fakturan, och din bank kommer att gora sjalva dollar konverteringen. Eller det funkar sa nar jag har handlat i varje fall.

Vad for typ av klanningar det. Ar det en san med stor kjol som kraver underklanning etc.

Ar det nan annan som har tankt pa att Millys anvader sig utav en Yahoo adress. Jag tycker att det are lite konstigt. Overeagerar jag??

/m

• lbmarbrg

Tack hjarta...
    Då vet jag... Så snart jag kommit på hur jag lägger ut bilder i mitt galleri, så finns klänningen där. Det är en Pronoviaskopia style Diamante

• Nienna
    lbmarbrg skrev 2008-03-13 10:05:05 följande:
    Tack hjarta...Då vet jag... Så snart jag kommit på hur jag lägger ut bilder i mitt galleri, så finns klänningen där. Det är en Pronoviaskopia style Diamante
    Glöm inte att göra galleriet tillgängligt för oss också!
  • hjarta

lbmarbrg

jag kollade klanningen pa deras hemsida..vad den var fin. Verkligen snygg.

Klanningen som jag vill ar lite lik.
    www.instyleweddings.com/weddings/gallery/0,,20164502_20378042,00.html

Men jag undrar om Millys syr i sant tyg, det ar en typ av silk crepe, och det blir ju ganska fult om man anvader sig av "fel" tyg. De sager att de kommer att sy den i soft sateen, och jag ar lite orolig for att de ska vara sant dar super slinkigt tyg som det ar h&m underklader.

Vad for tyg har de sagt om din klanning?

• Nienna
    hjarta skrev 2008-03-13 10:10:55 följande:
    lbmarbrg jag kollade klanningen pa deras hemsida..vad den var fin. Verkligen snygg. Klanningen som jag vill ar lite lik.www.instyleweddings.com/weddings/gallery/0,,2...Men jag undrar om Millys syr i sant tyg, det ar en typ av silk crepe, och det blir ju ganska fult om man anvader sig av "fel" tyg. De sager att de kommer att sy den i soft sateen, och jag ar lite orolig for att de ska vara sant dar super slinkigt tyg som det ar h&m underklader. Vad for tyg har de sagt om din klanning?
    Kan du inte be dem skicka ett tygprv då, så du får se vad det är för tyg?
  • Littorina

Tack Thailand:)
    Hoppas det funkar nu.

Svar på tråden Ny kina tråd!!