Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Hej... Håller just på att beställa en enklare brudklänning från Millys via pay-pal. Min fråga är, anger jag beloppet på PayPal i dollar eller måste jag konvertera till svenska kronor.. Blev väldigt osäker...
Jag har mailat Kanacca 2 ggr nu utan svar. Har någon en annan email adress än "kanacca_retail@kanacca.net" som är bättre att använda?
Littorina..vänta lite ska jag leta fram mailen till min kontakt
ibmarbrg
med paypal betalar du den avgift som anges i fakturan, och din bank kommer att gora sjalva dollar konverteringen. Eller det funkar sa nar jag har handlat i varje fall.
Vad for typ av klanningar det. Ar det en san med stor kjol som kraver underklanning etc.
Ar det nan annan som har tankt pa att Millys anvader sig utav en Yahoo adress. Jag tycker att det are lite konstigt. Overeagerar jag??
/m
Tack hjarta...
Då vet jag... Så snart jag kommit på hur jag lägger ut bilder i mitt galleri, så finns klänningen där. Det är en Pronoviaskopia style Diamante
lbmarbrg
jag kollade klanningen pa deras hemsida..vad den var fin. Verkligen snygg.
Klanningen som jag vill ar lite lik.
www.instyleweddings.com/weddings/gallery/0,,20164502_20378042,00.html
Men jag undrar om Millys syr i sant tyg, det ar en typ av silk crepe, och det blir ju ganska fult om man anvader sig av "fel" tyg. De sager att de kommer att sy den i soft sateen, och jag ar lite orolig for att de ska vara sant dar super slinkigt tyg som det ar h&m underklader.
Vad for tyg har de sagt om din klanning?
Tack Thailand:)
Hoppas det funkar nu.