Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Var det inte BLing75 som hade köpt sina skor på La Redoute? Har för mig att de var billiga också.
Jahopp går och väntar på att min klänning ska komma....de borde skicka den närsomhelst för jag beställde den för 1,5 månad sen på Kanacca!
Så här ska den se ut (förhoppningsvis):
www.brollopsklanning.info/brollopsklanningar010.php
Har haft god mailkontakt med den som syr min klänning. Jättetrevlig och förstående.
Beställde även en klänning från ebay samma datum och den fick jag hem för två veckor sedan. Kanon fin var den! Precis som jag ville ha den. Prinsesslik! =)
Men jag ska bestämma mig sedan, när den andra kommit, för vilken jag ska ha på bröllopet! Alltid bra med två alternativ! :D
Till en summa av 2500 kr för båda klänningarna! Billigt billigt!
den till höger i bild är det!
Fast med guld-bruna rosor fastsydda i stället för rosa!
Just det ja, det var den supersnygga.
åhh det låter snyggt.
Hanna och Jonatan skrev 2008-03-13 16:41:52 följande:
hanna o jonatan: vilken söt! med massa blommor så där :)
lbmarbrg: gör som du, fast en kopia av en av Linea Raffaellis klänningar (se galleri), Kanacca tar 1245 kr för det inkl. frakt. Fast jag ville att de skulle ta bort släpet och ha snörning i ryggen istället för dragkedja.
Nu har jag lagt upp en bild på min drömklänning som ska få agera original inför min klänningsbeställning. :)
Cissit: Den är ju jättehäftig, gillade den där lite medeltids-känslan jag fick av den.
Nienna & Mamanest - det stämmer, mina gulliga skor har jag köpt för den fantastiska summan av 149:- på LaRedaoute
Klänningen är dock bara lite inspiration, jag har ritat den jag ska ha till stor del själv så vi får väl se hur det blir.
Jag blev så nervös att jag vågade inte skicka mina mått. Jag ska ändå till en sömmerska på söndag för att sy upp en klänning till ett bröllop i maj, så hon får mäta åt mig.
Är det någon som har fått vänta längre än 6-8 veckor på sin klänning? Kanacca har sagt 45 dagar.
Cissit:
Den kläningen är verkligen så fin! och den är ännu finare i verklightern än på bild...