• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • April2oo9

Jag fick hjälp med en enkel översättning. Visste inte att jag kunde göra det så enkelt, då hade jag nog kunnat göra det själv..

Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få svar från millys?

• Mamasnest

Millys brukar svara inom ett par dagar, de är jättesnabba.

• Zilba

Jag mailade Millys på kvällen och hade fått svar på morgonen.
    Super!

• Nienna

Har man inte tålamod att vänta på mailsvar så går det att chatta med dem, man går in på deras hemsida och i övre vänstra hörnet finns en liten ruta där det står "Need help?" och om de är offline eller online. I chatten kan man även skicka bilder, supersmidigt då man får svar direkt och kan prata tills man verkligen förstått varandra.

• Fröken G

Om man jämför en klänning ifrån tex Millys med en som man köper här i Sverige. Är kvaliteten lika bra. Jag tänker tex på om den är fodrad i flera lager, om det är skenor i livet (som en korsett etc. Någon som kanske vet.

• April2oo9

inväntar fortfarande svar.. det är spännande nästan *s*

• Camilllla

April2oo9: Än så länge är det söndagsnatt där, som tidigast kl 2 inatt kan du nog få svar Men beroende på vad du frågat kan det nog ta längre tid, tex. prisuppgit tog 2 dagar för mig för de var tvungna att kolla med sina chefer...

Annars kan du göra som Nienna föreslår och prata med dem på chatten, men det funkar nog mest på natten eller förmiddagen.

• April2oo9

Ja jo, gifter mig inte förrns nästa år så 2 dagar kan jag säkert vänta :)

har du fått din klänning därifrån?

• Camilllla

Nä jag beställde aldrig därifrån, det tog för lång tid för mig (och var nästan dubbelt så dyrt som Kanacca)... Beställde i mitten av februari och gifter mig i slutet på april så här finns ingen tid att spilla
    Klänningen från Kanacca borde vara klar snart men vi får väl se...

Svar på tråden Ny kina tråd!!