• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Bluebride

jag är nöjd med 1koo. har bett om en sjal, men då skulle jag få betala extra men då tyckte jag det fick vara, när jag fick hem klänningen så var en sjal med

Ligger och smälter middagen, det är nästan ansträngande att fylla år.

• bridesilly

Abigale har jag inte hört något negativt om men så är det väl bara jag som har beställt därifrån väl? Hursomhelst så är klänningen jag fick hem av dom helt underbar

• Nienna

Nu är min klänning skickad, den bör vara här inom 5-7 dagar enligt 1koo.

• bridesilly
    Nienna skrev 2008-03-18 07:34:59 följande:
    Nu är min klänning skickad, den bör vara här inom 5-7 dagar enligt 1koo.
    spännande
  • Eksjöbrud08

Oh Nienna vad spännande. Lova att lägga ut bilder, på en gång. Vi vill ju se hur den blev utan släp

Jag har bestämt mig för att ge upp Abigale nu 1 mail har jag fått på 3 veckor. Det känns inte alls bra. Men både 1koo och Kannacca som jag börjat maila nu är ju jättesnabba. Så jag har nog snart bestämt mig för vem det blir. Beror inte bara på klänningen utan om de kan fixa lite extragrejer också som sjal, ringkudde mm. Vi får se, men nu är humöret på topp igen. Skönt att ha bestämt sig för att lägga ner Abigale.

• Nienna

Ja, jag läääängtar!!!

Sjal tror jag nog alla kinaföretag fixar, ringkudde vet jag däremot inte? Men man vet ju aldrig, 1koo verkar ju sälja lite av varje. Lycka till!

• Disan

Ni som beställt från kanacca hur lång tid tog det innan ni fick era klänningar?
    fick ni betala tull?

• Lithos

Tänkte bara hoppa in och berätta att jag fått min klänning från Millys! (jag skev nog i en av de gamla Kina-trådarna) Det tog ganska exakt två månader att få den ( kinesiska nyåret gjorde att det tog extra tid) och jag är väldigt nöjd!

Jag betalade undefär 1800 (inkl.frakt) och den är såå prisvärd ( vilket jag nog inte tycker att originalet för nästan 13 000 var)

Det är tjockt, "matt" tyg och broderierna är jättefina! Min enda invändning är att den är lite för "hjärtformad" upptill. Originalet har en mjukare linje.

Lite lång och stor över höfterna men det är lätt fixat hos en sömmerska.

Känner för att beställa massor av klänningar nu!

• Ankan80

Jag har nu också sållat mig till den skaran som vill byta klänning när det är dags för dansen.
    Vad tycker ni om klänningen. Finns i mitt galleri.
    Tänkte kanske ändra bandet i midjan till under bysten i stället.

Svar på tråden Ny kina tråd!!