Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Hej!
Är det fler än jag som beställt klänningar från 1koo?
Jag beställde i början av februari, betalade och fyllde i måtten. Sen har jag inte hört nåt!
Borde jag vara lugn, är det ett seriöst företag?
brumme lisa skrev 2008-03-19 10:46:31 följande:
Slänger in min fråga här oxå:
Är på jakt efter en bröllopsklänning, har hittat massor som jag fastnar för, men ingen som har halterneck, vilket jag vill ha! Har för stor byst för att vara axelbandslös. Vill dock inte betala multum. Kan ingen vänlig själ slänga in ett bra tips på vart jag får tag i en, gärna skräddarsydd. Tror ni man kan skicka en bild på den man vill ha och be om att få med halterneck från tex millys eller någon annan asientillverkare?
Åh nu har jag hittat en superfin! på millys dessutom, och vilket bra pris! vad tillkommer tror ni i frakt etc? hur långt iförväg måste man beställa? skräddarsyr de? Är lite orolig över tyget, vad är det för material? vill ju ha glansigt, typiskt bröllopstyg
www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
hur säkert är det att beställa från kina egentligen? hur går man tillväga??? en som undrar...
fick superbra pris på min klänning av kanacca,stod att den kostade 199 dollar och då skrev jag in ändringar såsom andra axlar,korsettrygg istället för dragkjedja och sen lite pärlor som inte var på orginalet.....och custom maid försåss,fick då tillbaka att det skulle kosta 165 dollar med frakten!!frågade igen om det stämde och det sa hon att det gjorde.....165 är juh som fått!