Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Minchkin, jätte, jättefin klänning! Har du ändrat färgerna för på orginal bilden är den väl helt vit, eller??
Camilllla, den ser superfin ut! Kul att få se ytterligare en underbar klänning från Kanacca eftersom jag besällt därifrån själv . Hur lång tid har det tagit från beställningen till färdig klänning? Hade du också kontakt med Choice? *nyfiken*
Beställde förresten två tärnklänningar från Kanacca i måndags också. Hoppas att de blir fina med de ändringar som vi vill ha (bild i galleriet som vanligt ).
Vilka fina klänningar ni fått allihop!!! Vad roligt att ni är nöjda.
Ihhhh nu har jag med beställt från Millys!!!!
Så nu går jag med i "väntans tider".
hihi
Och inget är som väntan tider! ;)
Zilba, härligt då kan vi kanske hålla varandra i handen tills dess våra klänningar är här!
Thailand, tack!
Munchkin, Jaha! Vad kul! Har du fått tärnklänningen också? Blir nog supersnyggt ihop!
Roligt att ni tycker klänningen ser bra ut, ska få till ett mail ikväll och sen måste jag nog nästan sitta uppe till efter 2 för att se om jag får svar Behöver ändå skriva jobbansökningar så jag kan ju roa mig med det under tiden...
ROM2008: 13/2 fick jag första mailet från Kanacca och 18/2 hade de fått min betalning och skulle börja på den. De sa att jag skulle få den runt 20/3, nu blir det ju lite senare än det men ganska bra ändå tycker jag... När beställde du?