• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly
    Synthetic skrev 2008-03-17 08:03:32 följande:
    Frågade milly bridal ang bridal outlet och svaret blev:Thank you for your email. Yes, because they buy dresses from us, so we provide our pictures to them. Thank you! Should you have any questions, please feel free to contact us. Thank you again for your email. Best regards, så man kan lika bra köpa direkt från milly och spara
    precis vad jag misstänkte eftersom klänningarna var identiska på bridaloulet en del av dom men hutlöst dyra om man jämför med millybridal.
  • Nienna

Ni som beställt från 1koo och fått era klänningar, har ni fått nåt mail med trackingnummer eller har klänningen bara dykt upp hos er? Har för mig att jag läst på deras hemsida att man ska få ett trackingnr...

• Synthetic
    bridesilly skrev 2008-03-17 10:30:27 följande:
    precis vad jag misstänkte eftersom klänningarna var identiska på bridaloulet en del av dom men hutlöst dyra om man jämför med millybridal.
    Jo kände igen mååånga från millykatalogen
  • bridesilly
    Synthetic skrev 2008-03-17 10:59:32 följande:
    Jo kände igen mååånga från millykatalogen
    mmm dom har en speciellt stil på sina bilder så det är inte svårt att känna igen dom
  • Synthetic
    bridesilly skrev 2008-03-17 12:35:13 följande:
    mmm dom har en speciellt stil på sina bilder så det är inte svårt att känna igen dom
    om inte annat bilderna
  • FruHamberg

Hoppar in här utan att ha läst alla 53 sidor... hoppas att det är ok :). Funderar starkt på att beställa från ellie wedding. Nån som har nån erfarenhet av dem? Är det bra kvalitet osv??

• Pyron

Kan du lägga in en länk?
    Jag har inte hört talas om den butiken.

• ohlala

vad är det för adress till ellie wedding?

• Munchkin

Idag kom min brudkläning och tärnklänningen fån 1Koo. Nu bor tärnan 120 mil ifrån mig så jag vet inte hur hennes klänning passar, men min passar pefekt, och den är såååå fin, det är tärnklänningen med.
    Helt otroligt att de kunde göra en sån pefekt kopia av en liten bild :D
    Jag är helt hundra nöjd med 1Koo.

jag fick inget trackingnummer utan det dök bara upp en liten lapp från DHL här om att de varit hit och försökt lämna paketet i fredags men att vi inte varit hemma, idag hade jag ett mejl från 1Koo om att mitt paket hade skickats från dom den 11/3 men att jag tyvärr inte varit hemma när det skulle elvereras och med trackingnummer osv, men då hade ajg redan mina fina klänningar i säkert förvar :D
    Angående frakten så blir den högre om du beställer fler klänningar, tror att det går lite på vikt precis som svenska posten gör.

Svar på tråden Ny kina tråd!!