Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Ni som beställt från 1koo och fått era klänningar, har ni fått nåt mail med trackingnummer eller har klänningen bara dykt upp hos er? Har för mig att jag läst på deras hemsida att man ska få ett trackingnr...
Hoppar in här utan att ha läst alla 53 sidor... hoppas att det är ok :). Funderar starkt på att beställa från ellie wedding. Nån som har nån erfarenhet av dem? Är det bra kvalitet osv??
Kan du lägga in en länk?
Jag har inte hört talas om den butiken.
vad är det för adress till ellie wedding?
Idag kom min brudkläning och tärnklänningen fån 1Koo. Nu bor tärnan 120 mil ifrån mig så jag vet inte hur hennes klänning passar, men min passar pefekt, och den är såååå fin, det är tärnklänningen med.
Helt otroligt att de kunde göra en sån pefekt kopia av en liten bild :D
Jag är helt hundra nöjd med 1Koo.
jag fick inget trackingnummer utan det dök bara upp en liten lapp från DHL här om att de varit hit och försökt lämna paketet i fredags men att vi inte varit hemma, idag hade jag ett mejl från 1Koo om att mitt paket hade skickats från dom den 11/3 men att jag tyvärr inte varit hemma när det skulle elvereras och med trackingnummer osv, men då hade ajg redan mina fina klänningar i säkert förvar :D
Angående frakten så blir den högre om du beställer fler klänningar, tror att det går lite på vikt precis som svenska posten gör.
Bild, vi vill se bild.