• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Mamasnest

Vinterbruden 08 skrev 2008-03-06 09:20:19 följande:

NOOOOPE krävs mer än så för att göra mig sur Hade du därimot snott min choklad, då hade du fått höra hehe
    Ha ha, den risken finns, jag älskar choklad. Ju dyrare desto godare.
  • Ringbärarn

Åh, vilken fantstiskt snygg klänning! Den kommer säkert bli jättefin. Jag har beställt från Millys, men inte sett resultatet än... Väntar. Kommer troligtvis om en månad, då kan jag berätta om materialet =)

hjarta skrev 2008-03-06 11:57:02 följande:
    Hej Alla ni kunniga i kina klannings fragor. Jag har skickat till Millie Bridal och fragat om en klanning. Klanningen kommer att goras i "Soft Satin".Ar det nan som har set det materialet fran dem. Ar det nan som vet om det ar sa dar blank och "slemigt" som vissa satin tyger kan vara. Klanningen i orginal ar en ganska enkel klanning i matt silk satin. Och jag ar lite orolig for att Millies satin kommer vara sa dar jatteblankt. Det ar inte sa kladsamt pa mig. (jag ber om ursakt for att jag inte har nagra prickar pa bokstaverna, jag har inget svenskt tangentbord)Orginal Klannigen ser ut sa har.www.instyleweddings.com/weddings/gallery/0,,2...Ar det nan som vet???
  • Vinterbruden 08

Säg att du önskar den i ett matt tyg så ordnar det sig säkert!!

Mammasnest.. Jag fick en sån fin chokladbox i julklapp från en leverantör med riktig lyxig choklad.. Lät den inte ens stå framme när det kom besök.. Menar min julklapp, tänker inte dela!!!

hjarta skrev 2008-03-06 11:57:02 följande:
    Hej Alla ni kunniga i kina klannings fragor. Jag har skickat till Millie Bridal och fragat om en klanning. Klanningen kommer att goras i "Soft Satin".Ar det nan som har set det materialet fran dem. Ar det nan som vet om det ar sa dar blank och "slemigt" som vissa satin tyger kan vara. Klanningen i orginal ar en ganska enkel klanning i matt silk satin. Och jag ar lite orolig for att Millies satin kommer vara sa dar jatteblankt. Det ar inte sa kladsamt pa mig. (jag ber om ursakt for att jag inte har nagra prickar pa bokstaverna, jag har inget svenskt tangentbord)Orginal Klannigen ser ut sa har.www.instyleweddings.com/weddings/gallery/0,,2...Ar det nan som vet???
  • Mamasnest

Vinterbruden 08: Låter som mig det. Sambon flyger till och från Köpenhamns flyplats varje gång han åker och jobbar och där finns en butik med god och svindyr choklad. Gissa om han får onda ögat om han inte shoppat lite till mig varje gång han kommer hem?!

Jag har fått min invoice från Millys nu så jag ska betala i morgon och börja mäta lite. Tjoho, nu är det på G.

• Pyron

Åhh vad spännande, då får vi se vem som får klänning först.
    Det står att dom ska börja på min idag, annars så ska jag skicka en påminnelse.

Mamasnest skrev 2008-03-06 13:13:44 följande:
    Jag har fått min invoice från Millys nu så jag ska betala i morgon och börja mäta lite. Tjoho, nu är det på G.
  • Pyron

Jag måste fråga igen.
    Vad pratar ni med dom om, dom hos millys?

• Mamasnest
    Pyron skrev 2008-03-06 13:23:28 följande:
    Åhh vad spännande, då får vi se vem som får klänning först.Det står att dom ska börja på min idag, annars så ska jag skicka en påminnelse.
    När betalade du? Jag har inte gett några detaljer än, det gör man efter att man har betalat va? Jag fick några länkar som jag ska gå till och fylla i mått.
  • Pyron

jag betalade sen tog det en vecka för mig att ta mått (!) syrran var helt plötsligt väldigt upptagen.

Men i måndags var alla mått skickade.

Man betalar, fyller i måtten och där fyller man även i sina önskemål.

• hjarta

Hej Tack for sa snabbt svar. Visste val att nan som hadde rad att ge

Nan som vet om man kan bestalla tygprover, och hur lang tid det kan tankas ta. Gifter mig I augusti och vill ju garna ha klanningen innan

• Pyron

Jag tror att man kan beställa prover från alla ställena.
    klänningarna tar ca 2 månader att sys och skickas.

hjarta skrev 2008-03-06 13:51:47 följande:
    Hej Tack for sa snabbt svar. Visste val att nan som hadde rad att ge Nan som vet om man kan bestalla tygprover, och hur lang tid det kan tankas ta. Gifter mig I augusti och vill ju garna ha klanningen innan
Svar på tråden Ny kina tråd!!