• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • KKC

bridesilly: när jag kollade upp priset för min klänning så var millys nästan 100$ dyrare än 1koo...
    jag har iaf bestämt mig för 1koo trots den roliga hemsidan det kommer ta ca 25-30 dagar att få min och min dotters klänning (finns i galleriet)

• bridesilly

jag tror kanske att 1koo är billigare också. Ska se om jag får något svar på mitt mail till dom

KKC skrev 2008-03-05 16:09:53 följande:
    bridesilly: när jag kollade upp priset för min klänning så var millys nästan 100$ dyrare än 1koo...jag har iaf bestämt mig för 1koo trots den roliga hemsidan det kommer ta ca 25-30 dagar att få min och min dotters klänning (finns i galleriet)
  • linzen80

ni som beställt klänningar från china,vad får man betala i skatt för dom,om man nu måste det?

• bridesilly

tull menar du? 37% av hela värdet om den fastnar i tullen

linzen80 skrev 2008-03-05 16:24:37 följande:
    ni som beställt klänningar från china,vad får man betala i skatt för dom,om man nu måste det?
  • Camilllla

ROM2008: Jag har också beställt från Choice på Kanacca När ska dina klänningar komma?

• Bluebride

jag har tagit före ska ta efterbild, man ser på nära håll vart pärlorna har suttit, men inte på långt håll.

Pyron skrev 2008-03-05 07:16:07 följande:
    Åhh väntar med späning på resultatet.Hoppas att det funkar lika bra på kläningen.Glöm inte före och efterbild.
  • Bluebride

om du ber dem skriva gift på paketet från kina blir det vanligtvis ingen tullavgift

• ROM2008

Camilla, jag vet inte än, har inte fått något leveransdtm eftersom jag inte skickat måtten än. Har du fått din? Eller när kommer den?

• Mamasnest

Ha ha, hur ofta är du inne och kikar där?
    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-05 14:45:47 följande:

Jag tror du måste vänta till i morgon då.. Har sett att dom är online på förmiddagarna..
  • Vinterbruden 08

hihihih har lite svårt att hålla mig undan klänningarna...

Svar på tråden Ny kina tråd!!