• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Synthetic
    Sandrew79 skrev 2008-02-29 17:55:05 följande:
    Jag har fått bilder från Milly! Det är ju så svårt att se hur klänningen ser ut.Hoppas den sitter bra!
    Den i galleriet? på dockan? Ser helfin ut!!
  • Mamasnest

Förlåt så mycket. Jag visste inte att man inte fick länka i trådstarten. Jag ber verkligen om ursäkt för att du blev varnad pga mig.

Vinterbruden 08 skrev 2008-02-26 18:01:09 följande:

Nej det var nog det att någon bad mig skriva upp hemsidorna till dom 3 som det pratas mest om här för att slippa få samma frågor om o om igen men det var tydlligen reklam...
  • Vinterbruden 08

Ingen fara alls Vi tänkte ju likadant..
    Hoppas du får en underbar lördag!!

Mamasnest skrev 2008-03-01 08:23:49 följande:
    Förlåt så mycket. Jag visste inte att man inte fick länka i trådstarten. Jag ber verkligen om ursäkt för att du blev varnad pga mig. Vinterbruden 08 skrev 2008-02-26 18:01:09 följande:
  • fiffinurlig
    Camilllla skrev 2008-03-01 01:36:28 följande:
    fiffinurlig: Åh vad roligt! Skulle man beställt från 1koo istället kanske Det är ju inte bra för nerverna detta... När beställde du?Synthetic: Vad blev det för klänning?
    Jag beställde min i mitten av januari
  • Nienna
    fiffinurlig skrev 2008-03-01 09:20:14 följande:
    Jag beställde min i mitten av januari
    Oh, då kanske min kommer snart också! Jag beställde min den 19 januari från 1koo!
  • Sandrew79

Synthetic: Jo, den på provdockan. Jag beställde dock en halterneck men dom kanske bara glömt att knäppa fast den på klänningen innan dom fotade. Hoppas det!

Den är inte så lik orginalet men jag tror att det kan bli bra. Får lägga in bilder när jag har den på. Iiiiiiiiiiih!

• Mamasnest

Nu har jag mailat Millys och sagt att jag vill ha klänningarna från dem. Vad kommer att hända nu? *nyfiken och spänd*

• mrsschmidt

Vet nån hur lång leverans tiden är på millys????

• Mamasnest

Till mig sa Millys att det var 55 dagar + 5 dagars shipping. Någon här sa att man får räkna med några veckor till så jag räknar med 3 månader.

• mrsschmidt

okej tack... Ja då får man väl beställa den nu snart då om man vill ha den till juli =) hehe

Svar på tråden Ny kina tråd!!