Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Jag minns inte,tror det var TNT.Men den pärmen är hos revisorn.Fick en avi och sen hämta på företagsposten,båda klänningarna
Jag beställde en brudis i september,men den kändes inte rätt.Förlångt släp att ha vid vattenfallet.sen bställde jag entill,den jag använde
Thailand 08 skrev 2008-03-21 21:42:31 följande:
Det låter bra! Tror jag får prata med dem som ska sy och se vad de kan göra....Vad tror ni om tärnklänningarna då? Visst borde det nästan gå att ha korsettsnörning på dem också? Är lite orolig för min ena syster som ska vara tärna varierar väldigt i vikt och vi måste ju beställa klänningarna snart...den kanske kommer vara för stor eller för liten när den väl ska användas :P
Ja, den är verkligen jättevacker så jag förstår att du fastnade för den . Nä, dra över huvudet är i alla fall inte något alternativ
. Satsa på korsettliv, det lät fint så som Thailand 08 beskrev..
Camilllla, Rom2008, Ankan80, Bumblebee och Tofflis:
Verkar som jag satte igång något i och med min fråga om "dragkedja och mått".
Tänkte framförallt på det som Camillla sa... dvs. att du utgick ifrån Asperas mått för stl.36 och hade det i åtanke! SMART! Det måste jag lägga på minnet. (Eftersom jag fortfarande har så lång tid kvar, så har jag ännu inte varit och prövat klänningar i butik, men det kanske man ska göra bara för att få en känsla för mått osv.??)
Keep me posted, när ni får era "dragkedje-klänningar"
Hej! Hörde om branden. Vad hemsk och tråkigt.. hoppas att den nya blir lika bra eller bättre :)
tack alla ni som kommenterat min klänning.. känns skönt och lugnande att ni gillar den som den e på bilden :)
Har inte varit så aktiv i den här tråden, men tänkte dela med mig att jag fick hem min klänning i torsdags=).
Beställde från MIllybridal, jag säger bara OH MY GOD!!!!
Den är sååå otroligt vacker, vet inte hur jag ska kunna beskriva den.
Har bilder på den, men den är inte ens i närheten av hur den egentligen ser ut i verkligheten, plus att den är lite skrynklig.
Men gud vad glad jag är, materialet är underbart!! Den är finnare än de klänningar jag provat i butik, och de kostade runt 17 000 kr.
Ett stort plus är att de från Milly är så oroligt snälla, gud de har verkligen tålamod. De svarade alltid på mina mail inom 24h.