• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Synthetic
    brud080808 skrev 2008-03-24 09:47:09 följande:
    btw, den görs i :it is made in taffeta and satin and tulle.Är det bra, ni som vet
    Jupp
  • Synthetic
    brud080808 skrev 2008-03-24 09:44:55 följande:
    hejsan, är så kär i denna klänning, millys kan göra en replica av den för totalt 230+55usd, det får väl betecknas som bra? klänningen finns i galleriet mitt
    Bra pris på snygg klänning
  • Mica o Krille

Gaaah de hade gjort fel med min klänning, två helt olika färger på överdel o underdelen.. Så nu måste den göras om HELT!
    Jaja, den som väntar på nåt gott..

• Synthetic

Mica o Krille skrev 2008-03-24 10:27:51 följande:

Gaaah de hade gjort fel med min klänning, två helt olika färger på överdel o underdelen.. Så nu måste den göras om HELT! Jaja, den som väntar på nåt gott..
    Va?? *hoppar på på msn*
  • Mica o Krille

Underbar klänning!!!

brud080808 skrev 2008-03-24 09:44:55 följande:
    hejsan, är så kär i denna klänning, millys kan göra en replica av den för totalt 230+55usd, det får väl betecknas som bra? klänningen finns i galleriet mitt
  • Eksjöbrud08

Nu skall jag äntligen beställa och det blir från Kanacca, de är supertrevliga och skickar massor av bilder med förslag på hur de tror att jag menar. Det känns jätte tryggt. Är helt säker på att de vet precis hur jag vill ha min klänning nu. Men den stora frågan, hur betalar jag?

Bank transfer måste ju vara en vanlig överföring som man gör via internetbanket eller? Är inte det smidigast?

Paypal vad är det? Hur fungerar det och är det smidigare än att betala över nätet? (är det typ som paynova?)

Western union vet jag inte ens vad det är!

Kan någon hjälpa mig i denna djungel?

• bridesilly
    Eksjöbrud08 skrev 2008-03-24 10:36:03 följande:
    Nu skall jag äntligen beställa och det blir från Kanacca, de är supertrevliga och skickar massor av bilder med förslag på hur de tror att jag menar. Det känns jätte tryggt. Är helt säker på att de vet precis hur jag vill ha min klänning nu. Men den stora frågan, hur betalar jag?Bank transfer måste ju vara en vanlig överföring som man gör via internetbanket eller? Är inte det smidigast?Paypal vad är det? Hur fungerar det och är det smidigare än att betala över nätet? (är det typ som paynova?)Western union vet jag inte ens vad det är!Kan någon hjälpa mig i denna djungel?
    Har du kollat med dom i vilket material dom kommer göra din klänning? om inte gör det först innan du beställer.
  • Thailand 08
    Eksjöbrud08 skrev 2008-03-24 10:36:03 följande:
    Nu skall jag äntligen beställa och det blir från Kanacca, de är supertrevliga och skickar massor av bilder med förslag på hur de tror att jag menar. Det känns jätte tryggt. Är helt säker på att de vet precis hur jag vill ha min klänning nu. Men den stora frågan, hur betalar jag?Bank transfer måste ju vara en vanlig överföring som man gör via internetbanket eller? Är inte det smidigast?Paypal vad är det? Hur fungerar det och är det smidigare än att betala över nätet? (är det typ som paynova?)Western union vet jag inte ens vad det är!Kan någon hjälpa mig i denna djungel?
    Du kan få alla uppgifter från dom och fylla i en blankett-utlandsinbetalning på ditt bankkontor och betala in där
  • Camilllla

Mica & Krille: Varifrån hade du beställt?

Eksjöbrud08: Vid banktransfer kan det tillkomma avgifter från din bank osv.. Men det går att fixa som utlandsbetalning på internetbanken, iaf på min bank, men man behöver ett helt gäng med siffror och grejer.
    På paypal kan man anmäla sitt kort och helt enkelt betala med det, billigare och smidigare om du frågar mig. Och poängen med det är att de du betalar till aldrig får se ditt kortnr eller så...

• Eksjöbrud08

Tack för alla synpunkter och svaren. Det får nog bli paypal, det verkar smidigast. Tror jag sagt vilket material jag ville ha i klänningen, men det kanske är lika bra att fråga. Vad brukar det vara? Vad har ni i era klänningar?

Svar på tråden Ny kina tråd!!