Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Gaaah de hade gjort fel med min klänning, två helt olika färger på överdel o underdelen.. Så nu måste den göras om HELT!
Jaja, den som väntar på nåt gott..
Mica o Krille skrev 2008-03-24 10:27:51 följande:
Underbar klänning!!!
Nu skall jag äntligen beställa och det blir från Kanacca, de är supertrevliga och skickar massor av bilder med förslag på hur de tror att jag menar. Det känns jätte tryggt. Är helt säker på att de vet precis hur jag vill ha min klänning nu. Men den stora frågan, hur betalar jag?
Bank transfer måste ju vara en vanlig överföring som man gör via internetbanket eller? Är inte det smidigast?
Paypal vad är det? Hur fungerar det och är det smidigare än att betala över nätet? (är det typ som paynova?)
Western union vet jag inte ens vad det är!
Kan någon hjälpa mig i denna djungel?
Mica & Krille: Varifrån hade du beställt?
Eksjöbrud08: Vid banktransfer kan det tillkomma avgifter från din bank osv.. Men det går att fixa som utlandsbetalning på internetbanken, iaf på min bank, men man behöver ett helt gäng med siffror och grejer.
På paypal kan man anmäla sitt kort och helt enkelt betala med det, billigare och smidigare om du frågar mig. Och poängen med det är att de du betalar till aldrig får se ditt kortnr eller så...
Tack för alla synpunkter och svaren. Det får nog bli paypal, det verkar smidigast. Tror jag sagt vilket material jag ville ha i klänningen, men det kanske är lika bra att fråga. Vad brukar det vara? Vad har ni i era klänningar?