Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nu fungerade mitt kort och klänning + underkjol är nu beställd Kolla galleriet!! IIIIiiii, det kan inte gå snabbt nog!!!
Fick svar från DHL och mitt paket ligger i Östersund, fick ett telefonnr och ringde dit. Nu bor ju jag långt ute i skogen, så de som kör ut paket kör endast på tisdagar, men hon jag pratade med var så gullig och sa att de kunde skicka det med Bussgods, så då har jag den förhoppningsvis i eftermiddag, annars på måndag, åtminstonde en dag tidigare! Funderar på om jag ska skicka in sambon och hämta det, men jag vet inte om han ska få se klänningen eller inte... Om han hämtar den kanske han kräver att få se den.
Nienna: Jag tog allt i ivory... men funderar på att ändra tyllen till vit... de börjar sy på måndag så jag kan fundera lite :) Det skulle kunna vara sviiinsnyggt men katastrof om det missmatchar!!
Nienna. Han kan ju få se den men inte på dig
Haha, då skulle han nog bara fly, utan att hämta paketet. Nä, men han åker förbi utlämningsstället (2 mil bort) på jobbet, så det var därför jag tänkte skicka in honom. Men så kom jag på att Bussgods har utlämning i vår närmsta by (5 km bort) så jag ringde upp igen och sa att de fick skicka det dit. Nu kommer det nog inte förrän på måndag, det är nog första gången jag önskar att en helg ska gå fort!!!
På väg hem från jobbet, skulle det stå!