• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • bridesilly

tusen tack

Nienna skrev 2008-03-31 22:05:20 följande:
    Tyvärr minns jag inte hur det funkar när man precis reggat Paypal eftersom det var flera år sen jag gjorde det. Men när du ska betala klickar du på Send money och sen skriver du i mailadressen till 1koo (som du får av dem, den de säger att du ska betala till) och summan du ska betala och sen skickar du dem.
  • Mica o Krille
    Camilllla skrev 2008-03-31 21:56:39 följande:
    Mica o Krille: Ja det såg inte så roligt ut... Vart är den ifrån? Den nya ser ju mycket finare ut och jag hoppas du blir nöjd med den Nienna: Ja det låter ju enkelt, mina sitter löst där inne kan man känna men först måste man till insidan av klänningen...
    tradera, topdress,,, bläää
  • nicenettis

ni som köpt klänningar har ni fått med en underkjol eller köper ni den sedan hur vet man då att den passar

• Lindan77

Beställde min klänning i går den andra i mitt galleri, hur tycker ni att jag ska göra med baksidan bara dragkjedja eller snörning? Ser den tråkig ut? Börjar få ångest, tänk om jag skulle tagit den andra? Varför är man så ambivalent????

• Nienna
    Lindan77 skrev 2008-04-01 10:05:25 följande:
    Beställde min klänning i går den andra i mitt galleri, hur tycker ni att jag ska göra med baksidan bara dragkjedja eller snörning? Ser den tråkig ut? Börjar få ångest, tänk om jag skulle tagit den andra? Varför är man så ambivalent????
    Jag skulle tagit snörning, då kan man ju justera den lite om det behövs.
  • Nienna
    nicenettis skrev 2008-04-01 09:36:58 följande:
    ni som köpt klänningar har ni fått med en underkjol eller köper ni den sedan hur vet man då att den passar
    Jag köpte min underkjol på ebay, valde en som skulle passa min typ av klänning, a-linje formad.
  • bridesilly

Nu är beställningen med mått ivägskickad till 1koo och nu väntar jag otåligt på att mitt paypal konto ska komma igång så jag kan betala min klänningar

• Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-01 10:16:13 följande:
    Nu är beställningen med mått ivägskickad till 1koo och nu väntar jag otåligt på att mitt paypal konto ska komma igång så jag kan betala min klänningar
    Spännande! Vad är det för klänningar du ska beställa (har jag kanske redan frågat?)?
  • bridesilly

den röda korta i mitt galleri är till bröllopsresan och den första brudklänningen i mitt galleri. har redan en brudklänning som jag ska ha till vigseln men den här är till heheeee trash the dress möjligen om den passar

Nienna skrev 2008-04-01 10:18:17 följande:
    Spännande! Vad är det för klänningar du ska beställa (har jag kanske redan frågat?)?
  • Nienna
    bridesilly skrev 2008-04-01 10:30:20 följande:
    den röda korta i mitt galleri är till bröllopsresan och den första brudklänningen i mitt galleri. har redan en brudklänning som jag ska ha till vigseln men den här är till heheeee trash the dress möjligen om den passar
    Åh, vad fina! Ska du ha den korta i rött?

Jag har ju en klänning här hemma (som jag köpte på ebay), har satt ut den på annons, men jag kanske ska behålla den och ta TTD bilder med?! Den är aningens för liten, men det spelar ju ingen roll om jag ändå ska trasha den!!! Åh, nu blev jag alldeles exalterad, det ska jag ju såklart göra!!!
Svar på tråden Ny kina tråd!!