• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Mrs Edwards

Shower gel varje dag och badda 2-3 ggr per dag funkade faktiskt.
    Ryggen var värst men det är värt att vara envis. Lycka till!
    Det har inte kommit tillbaka igen efter "kuren"! :)

• Sofia08

Usch, jag tycker synd om er med acne problem.
    Det ska iallafall bli kul att följa varandra i den här tråden Sen vår vi väl slå följe till FL istället!! Hihi.

• brud080419

Här hoppar jag in! Har inte hunnit läsa hela tråden än, ska läsa ikapp..

Vi har redan en liten tjej som nyss fyllde ett, men tänkte satsa på ett syskon efter bröllopet i april. Skulle helst vilja ta ut min p-stav redan nu, då jag har 0 lust och beter mig som en bitch alltför ofta pga den, men vill ju inte riskera mens på bröllopsdagen heller, så det får nog bli att boka en tid på måndagen efter eller så...

• I am yours

hoppa r oxå in här :)
    Vi har försökt sedan i Augusti 2007, och vi försöker fortfarande.. men det har tyvärr inte tagit sig.
    Så vem vet förhoppningsvis har jag rund mage till bröllopet :D

så jag måste vänts med klänning tills i sommar. (vi ska gifta oss i augusti)

• MrsFellerA

God morgon!

Har räknat lite - om cykeln håller sig "som den ska" nu fram till bröllopet kommer jag att ligga mitt emellan två perioder ganska så precis på vår bröllopsdag! SUPER!!!!!

• Silva79

Skulle vilja sluta med p-ringen tidigare men jag litar inte på att mensen kommer när den ska då, tyvärr. Vi ska åka till turkiet två veckor i slutet av april också och om jag använder p-ringen fram till efter vigseln så slipper jag mens både under den resan och under bröllopet. Ska till gyn på cellprov på onsdag, har fått lite extra tid för skaffa-barn-snack, ska fråga lite då.

Jag har jättemycket finnar på axlar, rygg, hals och bröst nu innan jag har slutat, menar ni att det kan bli värre när man slupar med p-medel.

• MrsFellerA

Silva79

Jag tror att det är väldigt individuellt. Såg själv ingen direkt skillnad innan, under och efter. "Lider" av lite finnar i ansiktet, men det gjorde jag även innan jag började med piller. Om något så tycker jag faktiskt att de har minskat sedan jag slutade - med det kan ju bero på annat också (kanske håller jag på och blir vuxen... )

• Snart fru Wennerström

åååhhh!.. här vill jag oxå va med

slutde med p-piller för ca 2år sedan och har något så när regelbunden mens, men har börjat få hemska (jag kan inte kalla det finnar) utan bölder, som stora finnar, fast dom går inte att klämma, de e hemskt, så jag ska införskaffa aco's den där showergelen, å se om det bli bättre! vill ju inte att gästerna ska få sitta å titta på mina bölder i kyrkan!!

vi hade tänkt börja besisverkstaden efter bröllopet, men har provat en gång tidigare utan resultat, men jag vet att man kan få vänta ett braaaa tag. skulle gärna börja ngn månad innan bröllopet men man vet ju inte hur det där med illamående tar sig, vill absolut inte stå vid altaret å må illa, lagomt glad man kommer se ut på fotografierna då! ..

• niklasbivandefru

Slutade med p*piller i oktober vi gifter oss i juli blir vi gravida innan så blir vi, om man får välja så vill ja bli gravid efter.

• 2008-08-09
    MrsFellerA skrev 2008-02-11 09:35:01 följande:
    God morgon!Har räknat lite - om cykeln håller sig "som den ska" nu fram till bröllopet kommer jag att ligga mitt emellan två perioder ganska så precis på vår bröllopsdag! SUPER!!!!!
    Åh jag önskar att jag också kunde räkna och kolla det i förväg, men med min cykel, nu efter p-pillren så går inte det, det är så hoppigt!
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?