• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • The Bumblebee

Jag börjar gärna innan bröllopet - ska se hur det ser ut med äl och mens först... Har fått sån otroligt "rolig" cykel på 23 dar Känns som man har mens jämt å ständigt.

2008-08-09 skrev 2008-02-10 22:39:11 följande:

Haha, ni får så gärna förfölja mig så!
    Skönt att du inte blev arg då!
  • Blivande fru pettersson

Har ni ingen som kan vara hundvakt ett dygn? Du behöver ju inte säga att det är förförelse av stora mått på G, utan hitta på någon annan bra anledning. Hunden klarar sig nog utan Husse en dag till.

• Ullrika

Här är några till som vill ha barn. Vi har pratat mycket fram och tillbaka om det här, eftersom att jag pluggar så har vi sagt att vi ska vänta. Kommer bli klar om lite knappt ett år så vi har funderingar på att börja försöka strax innan vi gifter oss i December.

• The Bumblebee

Mrs Edwards skrev 2008-02-10 22:26:56 följande:

Jag hakar på och ger ett hett tips mot finnarna som uppstår efter att man slutat med p-piller. Kan varmt rekommendera ACO's deep cleansing shower gel + ancelösning. Efter en flaska vardera fick jag bukt med problemen. Dettar tid men funkade verkligen för mig. :)
    Måste bara fråga. Fick du acne på ryggen oxå? För det är på det området jag skulle behöva lite råd å tips.
  • Mrs Edwards

Japp, axlarna, ryggen, halsen och framme på bröstkorgen. Helt galet..jag har aldrig haft mycket finnar och är ju över 30 så det kom som en (hormon) chock....

• 2008-08-09

Blivande fru pettersson skrev 2008-02-10 22:42:52 följande:

Har ni ingen som kan vara hundvakt ett dygn? Du behöver ju inte säga att det är förförelse av stora mått på G, utan hitta på någon annan bra anledning. Hunden klarar sig nog utan Husse en dag till.
    Ska vara mina föräldrar då, ska man vara ärlig och säga varför också!
    Nä jag tror nog det ska gå på något sätt att ha henne hemma, jag får väl knyta fast hon någonstanns helt enkelt.
  • The Bumblebee

Ullrika skrev 2008-02-10 22:44:07 följande:

Här är några till som vill ha barn. Vi har pratat mycket fram och tillbaka om det här, eftersom att jag pluggar så har vi sagt att vi ska vänta. Kommer bli klar om lite knappt ett år så vi har funderingar på att börja försöka strax innan vi gifter oss i December.
    Jag pluggar oxå. Är bara på termin 2 av 7. Men vi vill ha barnen relativt tätt (behöver ju inte vara precis så tätt som mellan nr.1 och nr.2 iofs ) och utbildningen försvinner ju inte direkt om man tar studieuppehåll på ett år.
    Men jag förstår de som vill vänta tills efter pluggtiden.
  • The Bumblebee

Mrs Edwards skrev 2008-02-10 22:48:45 följande:

Japp, axlarna, ryggen, halsen och framme på bröstkorgen. Helt galet..jag har aldrig haft mycket finnar och är ju över 30 så det kom som en (hormon) chock....
    Och du smorde med dessa produkter och blev av med "besvären"? Låter lovande!
  • Blivande fru pettersson

Ge henne ett svinöra eller något så är hon nog nöjd och glad. Och Husse också.

• 2008-08-09

Blivande fru pettersson skrev 2008-02-10 22:50:59 följande:

Ge henne ett svinöra eller något så är hon nog nöjd och glad. Och Husse också.
    Haha, så får det bli! Tack för hjälpen! Nu måste jag gå och lägga mig fast att det är svårt att slita sig från BT (beroende?!). Ska ju snart upp ju.
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?