• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • brud080808

Och vi har inte skickat ut inbjudningar, har inte ens berättat det än, därav min anonymitet. Håller på det ett tag till...

• Brud 080808
    brud080808 skrev 2008-03-06 13:43:47 följande:
    Hej! Nu joinar jag oxå! Jag friade på vår 8 års dag den 18/2 och 080808 blir det bröllop om allt går enligt planerna Vi bor i ångermanland.
    vi bor också i ångermanland
  • brud080808

Brud 080808 skrev 2008-03-06 14:03:19 följande:

vi bor också i ångermanland
    Vad trevligt! Vi bor utanför Kramfors.
  • sussa84

Vi var jättehemliga tills vi skickade ut inbjudningarna 14/2 var bara tärnan o bestmanen o toastmasterparet som visste

• carand

Vi skickade ut inbjudan för 1 månad sedan. Ville vara ute i god tid så att ala kan komma.

Men det är inte så många som har svarat ännu :(
    Vi satte OSA till 080608. Två månader innan.

• Cote

Hejsan!

Ska också gifta mig 080808, tänkte skicka inbjudningarna i början på nästa vecka med OSA senast 18 maj.

• FruRålin080808

Vi har inte skickat inbjudningarna, men alla har noterat datumet i kalendern=)

• Brud 080808
    brud080808 skrev 2008-03-06 14:07:18 följande:
    Brud 080808 skrev 2008-03-06 14:03:19 följande:
    Vad trevligt! Vi bor utanför Kramfors.
    Vi bor en liten bit utanför ö-vik
  • helene306

God kväll!
    Välkomna alla nya blivande brudar!

Vi är en liten hög som blir gifta i augusti

Ikväll har vi pratat med ägaren och kocken vi funderar på att ha festen och det är så fin miljö där! Sambon och jag har kollat lite på priset och ja, det drar iväg om vi vill ha det som vi vill ha det, men som sambon sa nyss: Kan det inte vara värt det? Stället är inrett i gammaldags stil vilket jag älskar, det är beläget vid Göta Kanal och är bara så fint! Tror det blir där som sagt. Nu funderar vi på att fixa inbjudningskort och dela ut dom när vi ska ha gemensam födelsedagsfest den 29/3. Kan det vara något tro? (under förutsättning att korten blir klara tills dess dvs)

Har lämnat in klänningen till sömmerskan och jag har handlat

Sjuka barn: mindre kul, speciellt när man inte själv är tipp topp! Krya på sig till alla sjukligar där ute!
    Sonen är bättre, jag är täppt och har tappat både smak och luktsinne.

I morgon blir det ev att kolla en gång till på ringen. Funderar på att köpa den redan nu, eller är det dumt?! Jag är velig och tänker: "Tänk om jag hittar någon bättre/finare?" Jag föll visserligen för den här ringen så jag tror ju inte jag hittar någon bättre till detta pris, men samtidigt finns detta "tänk om " skvalpandes i bakhuvudet...... Behöver jag tillägga att jag tänker för mycket och är världens mest veligaste person?

• brud080808

Oj vad ni andra har börjat med många förberedelser, jag som tyckte det var så långt kvar! Ingen vet om våra planer. jag började fundera lite på lokal idag. Har ett ställe jag verkligen skulle vilja vara på, för 40 gäster kostar 3rätters 15800kr, och då vet vi att maten är fantastisk och likaså utsikten. Dryck tillkommer. De kan även ordna med bröllopstårta, vickning, fotograf, musik och underhållning. (Om vi vill). Detta är dock ett hotell/restaurang så vill vi vara särka på att få vara själva kostar det 5000kr extra. Vad tycker ni om detta? Vad kostar det för er? Vi har ingen jättebudget, men jag tror mig kunna köpa en underbar klänning sydd efter mina mått för ca 1500kr, så där sparar vi nog en slant!

Svar på tråden 080808